היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת ריבוי מטלות ומבחנים על ידע הבנה והישגים

עבודה מס' 010391

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקה תיאורטית ואמפירית של הישגי התלמידים בכיתות הגבוהות ובבתי הספר היסודי.

4,236 מילים ,14 מקורות

תקציר העבודה:

מבחנים הם גורם המדרבן את התלמיד להצליח בלימודים. הדבר אמור במיוחד בילדים בבתי הספר היסודים אשר לא תמיד מכירים בחשיבות הלימוד. מבחנים ומטלות בית מהווים עבורם גורם מדרבן אשר לעיתים הוא הגורם היחיד ללימוד.
מטרת העבודה היא לבדוק את השפעת תדירות המבחנים על הישגי התלמידים בכיתות הגבוהות בבית הספר היסודי.

חלוקת העבודה
1. חלק תיאורתי ובו סקירת הספרות על נושא המבחנים. יובא פרק כללי על נושאי מבחנים ולאחר מכן על תדירות מבחנים ועל מבחנים במתמטיקה. לפי דעתי הפרק הכללי, למרות שאינו מתיחס לתדירות המבחנים או למבחנים במתמטיקה הוא חשוב כהקדמה וכרקע למבחנים בכללותם.
2. חלק אמפירי ובו אערוך בדיקה סטטיסטית מקיפה על שתי כיתות. הכיתות יהיו כיתות ח' בבית ספר ממ"ד בצפת. "נכניס" כיתה אחת למשטר של בחינות תכופות ואילו לכיתה השניה נערוך בחינה רק בסוף התקופה. נקבץ את התשובות על מנת להיווכח באיזו מידה, אם בכלל, עלתה הכיתה הראשונה בהישגיה על הכיתה השניה. כמו כן תובא כקבוצה בקרה כיתה לבדיקת אמיתות הנתונים.

ראשי פרקים
1. מבוא וחשיבות הנושא.
2. רקע תיאורטי.
א. סוגי שאלות בבחינה
ב. מבחן פתוח ומבחן סגור
ג. תדירות מבחנים
ד. מבחנים במתמטיקה
3. בדיקה אמפירית.
א. המטרה
ב. השערות
ג. אוכלוסיית המחקר
ד. כלי המחקר
ה. הגדרת המשתנים
ו. התוצאות
4. סיכום ומסקנות.
5. ביבליוגרפיה.

מקורות:

גיימס שטיגלר (1987), תפקידי התרבות בלימוד המתמטיקה.
א"א ריבלין, שינוי שינוי ואין שינוי, מעריב, כ"ג בשבט תשל"ה.
לוי א., 1990, הערכה בית ספרית, משרד החינוךוהתרבות, המנהל הפדגוגי, האגף לתכניות לימודים,ירושלים.
ניר ר. ובן אמיתי י., עיונים בחינוך.
משרד החינוך והתרבות(1989) ,הערכה ככלי תיכנון הלימודים בידי המורה.
פלק ב, (1983), השוואת יכולתם של ילדים.
GILBERT R. GUERIN, INFORMAL ASSESSMENT IN EDUCATION, Palo Alto, Calif. 1983.
HILLS R. JOHN,(1976) MEASURMENT AND EVALUATION IN THE CLASSROOM, OHIO.
SMITH AND ADAMES,(1966), EDUCATION MEASURMENT, N.Y.
HOPKINS P. CHARLES,(1978) ,CLASSROOM MEASURMENT AND EVALUATION, THE CONGRESS LIBRARY.
FOX R.,(1957), TRANING AND UNCERTENTY.
E.M. ROGERS (1969), EXAMINATION,THE POWERFULL AGENT, N.Y. 1969.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת ריבוי מטלות ומבחנים על ידע הבנה והישגים", סמינריון אודות "השפעת ריבוי מטלות ומבחנים על ידע הבנה והישגים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.