היישום אינו מחובר לאינטרנט

הורים מול משתתפים אחרים במערכת החינוך הבית ספרית

עבודה מס' 010333

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התפתחות מערכת החינוך בישראל בכל הקשור להתערבות ההורים בחינוך והאינטרציה בניהם.

6,102 מילים ,20 מקורות ,1991

תקציר העבודה:

כל מערכת שאינה מתקדמת נסוגה אחור. מדובר הוא במערכות כלכליות, תעשיתיות, ארגוניות וכן במערכות חינוכיות, שם משולבים אובייקטים ניהוליים עם אובייקטים פדגוגיים חינוכיים.
החינוך בעם היהודי היה מאז ומתמיד בראש כל דאגותיו. אי לכך, אך טבעי הוא הדבר כי מערכת החינוך בישראל היא מערכת אשר מתפתחת במהירות כלפי מערכת מיועלת להפליא, המסוגלת לתת מענה לכל בעיה.
מערכת החינוך בשנות התשעים מתפתחת לא פחות משאר העשורים מאז קום המדינה: מורחבים כיתות, פותחו שיטות ניהול וחינוך שונות וכן הוכנסו עזרי לימוד חדשניים אשר הקלו את מלאכתו של המורה ומנהל. אולם יותר מכל היא מתפתחת בכיוון הניהולי ובינהם לא נפקד מקומם של ההורים הרואים עצמם כלב ליבה של המערכת.

מטרת עבודת זו היא לסקור את ההתפתחויות במערכת החינוך בישראל בכל הקשור להתערבות הורים בחינוך ולהעריכה מהבחינה הניהולית והערכית. אין זו עבודה השוואתית כי אם עבודה הבאה לסקור את המערכת.
מפאת קוצר היריעה אסתפק בשני נושאים עיקריים: הראשון הוא האינטרקציה בין הורים למורים והשני הוא היחס בין ההורים למנהל.
כמו כן אשיב על השאלה מהו מקומם של ההורים בתוך המערכת הבית ספרית לפי שיטת ה- TQM ניהול איכות כוללת שתופסת תאוצה רבתי כיום.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. הקדמה
א. כח ועוצמה במערכת
ב. יחודה של מערכת החינוך
3. פרק ראשון- תולדות התערבות הורים בחינוך
4. פרק שני- בסיס ומדיניות ליחסי הורים מורים
א. בסיס למעורבות הורים בתהליך
ב. מדיניות משרד החינוך בשאלת מעורבות ההורים
5. פרק שלישי- קונפליקטים בין הורים למנהל
6. פרק רביעי- השוואת עבודת ההורים לפיקוח פדגוגי.
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

מקורות:


תגים:

התערבות · הורים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הורים מול משתתפים אחרים במערכת החינוך הבית ספרית", סמינריון אודות "הורים מול משתתפים אחרים במערכת החינוך הבית ספרית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.