עבודות [1-9] מתוך 100 :: [עמוד 1 מתוך 12]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>

תוצאות חיפוש "תוכנית עסקית":

עבודה מס' 65319 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית -המכללה לישראל, 2007.
תוכנית עסקית הכוללת ניתוח השוק, המאפיינים, מקורות המימון, ההשקעות והתפעול של מכללה פרטית.
5,587 מילים (כ-17 עמודים), 6 מקורות, 249.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
החל מינואר 2008 התקינה הבינלאומית תהיה אחידה. משמעותו של השינוי היא בכך שאותם תקנים יחולו בישראל, אירופה וארצות הברית. גורם חיצוני זה, השינוי המתהווה בחשבונאות הבינלאומית, מהווה הזדמנות עסקית למכללה לישראל. אם עד היום אוניברסיטה זרה לא יכלה ללמד את מקצוע החשבונאות בארץ משום שהתקינה הייתה שונה, אזי החל מ 2008 ניתן יהיה ללמד ולהקנות לסטודנט הישראלי תואר אמריקאי אשר יהיה פרקטי ויעיל לעבודה בארץ.
הרעיון העסקי הינו מוצר חדש של לימודי חשבונאות במכללה לישראל, המאפשר חדירה ראשונה לשוק קיים.

חזון המכללה הינו להיות אחת מחמש המכללות המובילות במדינת ישראל, תוך כדי הגדלת מספר הבוגרים. משימת העל של המכללה היא להקנות לסטודנטים הכרות עם העולם האקדמי והטמעת שיטות הלימוד האמריקניות. האוניברסיטאות האמריקניות אליהן חברה המכללה לישראל מאמינות כי הסטודנטים לוקחים אחריות על החינוך שלהם בדרך מאוד מיוחדת, ולכן המכללה מקיימת שילוב מאתגר בין לימודים תיאורטיים לבין לימודים יישומיים במקום העבודה.

תוכן העניינים:
-תמצית מנהלים
מטרת התוכנית
תמצית החזון, משימה והחברה
תמצית תאור הענף והשוק כולל ההזדמנות העסקית
תמצית תאור המוצר
תמצית האסטרטגיה
-החזון העסקי ומשימת העל
תאור כללי של החברה והגדרת העסק
היסטוריה ופעילות עד היום
תהליך התפעול כיום
מבנה בעלות
ניתוח מצב פיננסי
-ניתוח הענף והשוק
תאור הענף והשוק
גודל וצמיחת הענף
מאפיינים
מגמות
פילוח השוק והגדרת שוקי יעד
מאפייני הלקוחות
מתחרים ותחרות
-המוצר
תאור המוצר
מענה לצורך ויתרונות
תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר
השוואה למוצרים מתחרים
-אסטרטגיה עסקית ושיווקית
מטרות ויעדים אסטרטגיים
האסטרטגיה העסקית
האסטרטגיה השיווקית
צינורות השיווק
מדיניות מחירים
תמהיל הקידום
תוכנית המכירות
-תוכנית תפעול וכ"א
תהליך התפעול והשירות
כוח אדם
המבנה הארגוני
-תוכנית המימון וההשקעות
רשימת ההשקעות
דו"ח שימושים ומקורות
-תוכנית פיננסית
הנחות יסוד לתוכנית הפיננסית
מדדי כדאיות כלכלית
עיקרי משמעויות
רווח והפסד
מאזן
תזרים מזומנים
נקודת איזון
נספח - ניתוח SWOT
מקורות (הספר "ניהול השיווק", אתרי אינטרנט)

מתוך העבודה:
המכללה לישראל הוקמה בשנת 1994 ומהווה אשכול אוניברסיטאות אמריקניות המציעות מסלולי לימוד לתארים ראשון ושני במגוון נושאים בתחומי המנהל, הבריאות וחינוך. כאשר בחלק מהמסלולים ניתן אף ללמוד שנה או שנתיים מתקופת הלימודים בחו"ל.
במהלך שתיים עשרה שנים, סיימו את לימודיהם במכללה לישראל כ- 7,500 בוגרים.
למכללה שני קמפוסים בתל אביב ובחיפה, וכן המכללה לישראל פועלת על-פי רישיון של המועצה להשכלה גבוהה בישראל.

 
עבודה מס' 65274 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית על חברת הנעלה - מיאמי, 2007.
הכנת תוכנית עסקית לחברה המעוניינת להיכנס לתחום חדש.
12,352 מילים (כ-38 עמודים), 10 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בכוונת חברת "מיאמי" העוסקת במכירה, ייצור ושיווק נעלי נשים להרחיב את עסקיה ולהיכנס לתחום חדש של - מכירה, ייצור ושיווק ביגוד עור ואביזרים נלווים מעור בהתבסס על הידע, הניסיון והמוניטין אשר נרכש במשך שנות קיומו של העסק. לפיכך הציב העסק מס' מטרות מרכזיות בביצוע התוכנית : ביצוע בחינת כדאיות עסקית - הצגת מודל כלכלי שיכיל: עלויות חומרים, ציוד, פרסום, כ"א, הוצ' קבועות, הפצה, רווחים ומכירות. גיוס הון - על מנת ליישם את הרעיון העסקי ועל מנת שיהווה גב כלכלי להשקעה. תכנון עסקי מסודר וארוך טווח ליחידה העסקית והגדרת אופן הביצוע לפי שלבים.

תוכן העניינים
1. תמצית מנהלים
2. תאור החברה
3. תאור הענף והשוק  
4. תאור המוצר / השירות
5. תאור האסטרטגיה העסקית והשיווקית
6. תוכנית התפעול וכוח האדם
7. תוכנית המימון וההשקעות
8. התוכנית הפיננסית
9. המלצות
10. נספח - ניתוח SWOT
מקורות

מתוך העבודה:
"נעלי מיאמי" הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית העוסקת בייצור ובמכירה נעלי נשים. משרדי החברה והמפעל ממוקמים בבניין אחד בן שתי קומות כאשר בקומה העליונה מתבצע הייצור ובקומה התחתונה חנות המפעל. העסק ממוקם ביפו העתיקה, רח' יפת 12, במיקום מרכזי, ומועסקים בו 10 עובדים. לחברה מחזור מכירות שנתי של כ- 3 מיליון ש"ח.
הגדרת העסק:
עיצוב, ייצור ומכירת נעלי נשים יוקרתיות, בקמעונאות ובסיטונאות. קהל היעד של החברה הינו נשים בעלות מעמד סוציו אקונומי גבוה. ייחודיות העסק היא האפשרות לרכוש נעליים בהזמנה אישית לפי דרישת הלקוח לגבי צורה, צבע, גובה וכד', ובנוסף יכולת ייצור סדרות גדולות. איכות הנעליים ידועה כגבוהה ביותר, ובעל העסק מעניק אחריות בלתי מוגבלת - Lifetime Guarantee ללא תשלום. כמו כן קיים מוניטין גבוה ושם טוב לעסק ולבעלי העסק.
 
עבודה מס' 68643 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית - כיריים, 2010.
תוכנית עסקית להיערכות מחודשת של החברה בעקבות פיתוח פטנט בתחום.
14,404 מילים (כ-44.5 עמודים), 14 מקורות, 349.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכנית עסקית זו הינה עבור היערכות מחודשת בחברה ומיועדת בראש ובראשונה ל"קריסטל" עצמה, לבעלי המניות ודירקטוריון החברה.
כדי להציג את כלל הנתונים הרלוונטיים בכדי לקבל החלטה אסטרטגית שתשפיע על עתיד החברה.
חברת "קריסטל" מוצרי צריכה בע"מ הינה חברה ציבורית המונפקת בבורסת ישראל הפועלת בשוק מוצרי הצריכה בישראל משנת 1952 (58 שנה!) ומעסיקה עובדים ממגזרים שונים.
החברה מציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרי צריכה ובניהן: תנורים, מכונות כביסה, מקריים, כיריים ועוד.
החברה רשמה פטנט על המצאה חדשנית ומקורית אשר תהווה מכפיל כוח להון החברה בשוק הכיריים.
החברה תפתח ותייצר את המוצרים הבאים:
1. כיריים Time-Gas - קוצב זמן, טיימר, לכיריים גז הכולל ווסת לעוצמת הלהבה, בטווח הרקוח (מעל ל - 5 שנים) החברה תכנס לשוק הכיריים חשמליים וספק מוצר דומה.
2. מד"ג - מונע דליפות גז עבור כיריים גז בלבד, מוצר אשר ישמש כמוצר נלווה למוצר כיריים Time-Gas אך גם יימכר באופן עצמאי.
כמדיניות, שמה לעצמה קריסטל, כחברה ישראלית, אשר צמחה מהשוק הישראלי לייצר את מוצריה בישראל וזאת ע"פ תו התקן הישראלי וע"פ תקני האיכות ISO 9001.

תוכן העניינים:
פרק 1 - הקדמה
פרק 2 - תקציר מנהלים
פרק 3 - רקע
פרק 4 - מודל עסקי
מודל בוסטון
ניתוח S.W.O.T
פרק 5 - תיאור המוצרים
פרק 6 - מדדים אסטרטגים
פרק 7 - תיאור הצרכן
פרק 8 - השוק
פרק 9 - תוכנית פיננסית
פרק 10 - תמהיל השיווק
פרק 11 - ביבליוגרפיה
פרק 12 - נספחים
נספח א' - כישלון חברת אלקטרה בשוק הכיריים החשמליות
נספח ב' - מידע סטטיסטי מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
לוח 1 - בעלות על מוצרים בני קיימה, לפי שנים
לוח 2- בעלות על מוצרים בני קיימא בערים מרכזיות בארץ
לוח 3 - ע"פ אזורים
לוח 4 - ע"פ עשירונים
לוח 5 - בעלי מוצרים בני קיימה ע"פ זמן
נספח ג' - מצגת שהוצגה בכיתה
נספח ד' - סקר שוק
נספח ה' - פלטי SPSS תוצאות הסקר
נספח ו' - דוחות כספיים
דו"ח רווח והפסד רבעוני
דו"ח רווח והפסד שנתי
דו"ח מאזן
דו"ח תזרים מזומנים

מתוך העבודה:
המודל העסקי של החברה מתחלק למספק קטגוריות:
עקרונות האסטרטגיה
מוצרי החברה ימכרו לרשתות שיווק מרכזיות כגון: ביגאלקטריק, בסט ביי, א.ל.מ ולא באמצעות ישירה ללקוח. בטווח הארוך (3 שנים) יפתח חנות המפעל שבו ימכרו עודפי ייצור ומותגים ברמת איכות פחות טובה מהמוצע בשוק.
אסטרטגית החברה הינה חדירה מסיבית לשוק הכיריים עם מוצר ה- Time-Gas למגזר הפרטי ע"י תמהיל שיווק ברור ומפורט (כמופיע בפרק - תמהיל השיווק). בתחילה, ע"י פרסומות, שלטי חוצות ועיתונות ובמקביל ע"י אנשי המכירות (Door To Door). במקביל, ישווק המד"ג במעמד מכירת ה- Time-Gas כמוצר נלווה ולאחר מכן (מס' חודשים מאוחר יותר) ישולב גם כן במערך השיווקי.
עקרונות השיווק - P4:
 
עבודה מס' 68422 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה, 2010.
תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה של רשת חנויות הנוחות פז YELLOW
6,403 מילים (כ-19.5 עמודים), 5 מקורות, 349.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
התובנה הקמעונאית המרכזית שעומדת לנגד עינינו בפיתוח הקונספט החדש מתייחסת להרגלי הצריכה בחנויות הנוחות. בחדירתן של חנויות הנוחות בישראל, ובמשך מס' שנים לאחר מכן, נעשה ניסיון לתת פתרון שיווקי למגמת אורח החיים המתפתח ולהציע מוצרי בריאות (כריכים, סלטים, פירות וירקות) וליישם זאת גם באסטרטגיה התקשורתית.
מבט עקומת הלמידה שעברו חנויות הנוחות, תוך ניתוח הרגלי הצריכה בחנויות נוחות בעולם מראה כי הקנייה בחנויות נוחות מתבססת על קנייה אימפולסיבית. קניית אימפולס היא קנייה שלא מתוכננת מראש ונעשית כאשר הקונה רואה את המוצר "ובא לו" שיהיה לו את המוצר מצורך רגשי.
הקונספט החדשני המוצע - קונספט לחנות נוחות קטנה המציעה משקאות ומוצרי מזון קרים-קפואים, אמנם עונה על צורך בסיסי שמקיף קהל מטרה פוטנציאלי רחב ובתדירות גבוהה, אך האתגר השיווקי שלנו הינו לענות על צורך הנהנתנות של תחושת האדם בהתפנקות וליצור פעולה רצויה כתוצאה של התאמת המוצר עם הצורך.
שיטת המיצוב והבידול הנבחרת היא על בסיס איכות המותגים - תוך הענקת מוצרים איכותיים ומתן רמה גבוהה של שירות. לכן, המהלכים שבהם נתמקד יהיו בבנית המותג, עדכון ומגוון והקשבה מתמדת לבניית התאמת מוצרים וצרכים לקהל המטרה.

לאחר הגדרת המיצוב והבידול, נפנה לפתור 3 דילמות מרכזיות בנושא :
האם הבידול הנבחר מוחשי וברור ללקוח ?
האם הבידול הנבחר משמעותי ללקוח ועונה על צורך לא מסופק ?
האם אפשר לחקות בקלות את הבידול שנבחר ?

קונספט הרשת הקמעונאית יוכל להוות מודל לחיקוי עבור הרשתות הגדולות והחזקות בענף. העוצמה הפיננסי ויכולות השיווק של כל המתחרות מאפשר זאת. יתרה מכך, הרשתות תוכלנה להתחקות אחר המודל רק במידה ויצליח ולהנות מלמידה על חשבון חבלי הלידה של רשת פז.
אף על פי כן, עקרון הראשוניות בהשקת קונספט זה עשוי ליצור בסיס נאמנות לקוחות גבוה שיקשה  על מעבר לקנייה ברשת מתחרה. מעבר לכך, הקמת הרשת על גבי התשתית של רשת Yellow, הנהנית מהובלת נתח שוק - 43%, ומהעדפה ואהדה גבוהים, עשויים ליצור 'כימיה' בין המותג החדש לחברה ולהגן על עצמה מפני מתקפת מתחרה.

תוכן עניינים:
חלק א' -אסטרטגיה
הגדרת הפורמט ותחום הפעילות
סוגי שווקים ולקוחות
קביעת התחרות, מיצוב ובידול
בחירה וניהול ספקים
מדיניות פיתוח רשת לשלוש שנים

חלק ב'- ניהול הרשת
מדיניות מבנה

חלק ג'  תמהיל
מדיניות מגוון ומיתוג
המחרה
פריסה ומיקומים
שיווק ופרסום
הקמת מערך אינטרנט

ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
1. הגדרת הפורמט ותחום הפעילות
הרשת הקמעונאית החדשה שנקים הינה רשת בת של רשת Yellow (פז), קונספט חדשני וייחודי למכירת מוצרי שתייה ומזון קרים: "Yellow Cool"
רשת Yellow הינה רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל המונה כ-222 חנויות ו-39 מתחמים קמעונאיים ומהווה חלק מקבוצת פז. היעד שהציבה החברה לעצמה עד לסוף שנת 2012 הוא להגיע לפריסה של 250 חנויות נוחות וכ-60 מתחמים קמעונאיים.
 
עבודה מס' 65514 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית למיזם בתחום הקוסמטיקה, 2005.
תוכנית עסקית של מיזם בתחום הקוסמטיקה, הכולל תוכנית פיננסית
11,128 מילים (כ-34 עמודים), 0 מקורות, 289.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת "רמי קוסמטיקה בע"מ" תוקם ברבעון השלישי בשנת 2003, כחברה בע"מ. מטרות התוכנית העסקית הינן פנימיות בלבד והן: בחינת כדאיות האסטרטגיה העסקית לפעילותה של החברה בשלב החדירה לענף הקוסמטיקה בשוק הישראלי בשנה הקרובה ובשנים הבאות ולשמש כמדריך תפעול ומדיניות לחברה. אין בכוונת החברה לגייס מימון ממקורות חיצוניים, אלא, לפעול בשלב הראשון ממקורות עצמיים של בעלי החברה.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
1.1. מטרת התוכנית
1.2 תאור החברה
1.3 תאור השוק וההזדמנות העסקית
1.4 תאור המוצר
1.5 תוכנית השיווק
1.6 תמצית פיננסית

2.   תאור החברה
2.1 מהות העסק
2.2 תחומי פעילות
2.3 תפעול וארגון
2.4 ניתוח פיננסי

3.   ניתוח הענף והשוק
3.1 תאור הענף והשוק
3.2 גודל והיקף השוק
3.3 מאפיינים ומגמות בשוק
3.4 פילוח שוק
3.5 מאפייני הלקוחות
3.6 מתחרים ותחרות
3.7 חסמי כניסה
3.8 גורמי מפתח להצלחה (מודל KSF)

4.   מוצרי החברה
4.1 תאור המוצר
4.2 מענה לצורך
4.3 תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר
4.4 השוואה למוצרים מתחרים

5.   תוכנית השיווק
5.1 מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגיים
5.2 היתרון התחרותי
5.3 האסטרטגיה העסקית והשיווקית
5.4 צינורות השיווק
5.5 מדיניות מחירים
5.6 אמצעים ותקציבי קידום
5.7 תוכנית המכירות

6.   תוכנית המימון וההשקעות
6.1 רשימת ההשקעות
6.2 דו"ח שימושים ומקורות

7. תוכנית פיננסית

הערת מערכת: שם החברה שהיוותה בסיס למידע שונה וכן מדובר במיזם לא בחברה פעילה.

מתוך העבודה:
שוק הקוסמטיקה בישראל מצוי בירידה. ע"פ נתוני הסקר של ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים בישראל (פורסם ב-05.04.2003) ישנה ירידה של 15% בהוצאות המשפחה על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור שהסתכמו בכ-145 ₪ בממוצע. היקף המכירות של שוק התמרוקים מוערך ב-800 מליון שקל בשנת 2003.
הדבר נובע מהתמעטות הביקורים בקניונים, מהירידה הדרסטית בתיירות וממצב הרוח הלאומי. כמו כן, מאז המאורעות הביטחוניים באוקטובר 2000, ירד היקף המכירות של תמרוקים לשוק הפלשתיני כמעט ב-100% - מ-80 מליון שקל לקרוב לאפס בשנה האחרונה.
למרות זאת אנחנו יכולים לומר כי לענף הקוסמטיקה ישנו פוטנציאל עתידי לגידול והכברת הרווחים. הציבור מודע בשנים האחרונות יותר ויותר לנושא הטיפוח, היופי והאופנה. כפועל יוצא מכך גוברת התעניינותו של הצרכן וכן גוברת תדירות השימוש במוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה.
יש לציין כי שוק מאופיין ע"י ביקוש בעל אופי עונתי - כ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים פסח וראש השנה, ועל כן תנאי השוק מחייבים היערכות (ברמות ההון החוזר, המחסנים ועוד) להחזקת מלאים גדולים ותכנון מערך השיווק.
 
עבודה מס' 68012 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית - "waterballs", 2009.
תכנית עסקית כוללת למוצר פנאי - כדורי ענק מתנפחים לבריכות/מאגרי מים.
6,432 מילים (כ-20 עמודים), 0 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תיאור המוצר/השירות המוצע ויתרונותיו הייחודיים: המוצר הוא מרכז של כדורי ענק מתנפחים אשר אליהם ניתן להכניס 1-2 אנשים ולשלח אותם לצוף בבריכות מים או מאגרי מים שונים.
היקף השוק הפוטנציאלי ושיעורי הצמיחה: העסק מיועד להקמה בנמל ת"א שבו גודל השוק עומד על כ-150,000 מבקרים בממוצע ביום כאשר כמות המבקרים בחודשי הקיץ מהווה את הכמות המקסימלית של המבקרים. על מנת לתפעל את הפרוייקט ב-100% תפוסה יש צורך בפחות מ-1% מכמות המבקרים הממוצעת של נמל ת"א. מעבר לזאת קיימת אפשרות להתרחב ליעדים נוספים כגון: אילת, חיפה, חופי הכנרת ועוד.
המתחרים העיקריים והתחליפים: מכיוון שאין עוד עסק כדוגמת מרכז הWATERBALL אין לו תחרות ישירה והוא מהווה חדשנות וראשוניות בשוק הקיים.
חלון ההזדמנות ומשכו: את מרכז כדורי המים מומלץ להקים מעט לפני שתחל תקופת "החופש הגדול" שנמשכת חודשיים בחודשים יולי ואוגוסט (שיא הקיץ).
אסטרטגיית השיווק בשוקי היעד המרכזיים: ביצוע האסטרטגיה כפי שנבנתה הוא חלק מהותי מאוד בהצלחתו של הפרוייקט ועל כן הינה מורכבת מ-3 חלקים עיקריים שהם ההקמה השיווק והתפעול של הפרוייקט:
ההקמה: שלב ההקמה עצמו כולל 3 אספקטים עיקריים שהם חתימת הסכמים רכישת ציוד וגיוס כ"א
i. חתמית הסכמים- חתימה להסכם תפעול ביעד המבוקש, הסכם ביטוח
ii. רכישת ציוד- בשלב זה יש להתנהג כקניין וישנו צורך בסגירת עסקאות עם ספקים (דפוס, פרסים) וברכישת הציוד הדרוש להקמתו של העסק.
iii. גיוס כ"א-  על כ"א להיות איכותי ובעל הסמכת חובש או מציל על מנת להשרות בטחון הן על הלקוחות והן בשל אילוצי ביטוח.
השיווק: החלק בעל ההשפעה העיקרית על הצלחתו של העסק, היא תוכנית השיווק שלו ואופן מכירת המוצר לקהל המבקרים באתר אשר יוקם. התוכנית השיווקית מורכבת ממספר חלקים ולכל אחד מהם ישנו תפקיד חשוב מאוד באסטרטגיה השיווקית של הפרוייקט הנ"ל. אסטרטגיית השיווק תכיל אמצעים כמו חלוקת פליירים, שילוט, אתר אינטרנט, חלוקת בלונים, הגרלות שבועיות, הגרלות זוכים וכמובן מכירה ישירה באתר.
התפעול: לאחר ההקמה והשיווק יש לדאוג לתפעול העסק קרי, לדאוג לתפעול הציוד ולתפעול הכ"א- כמו-כן לדאוג לרווחתם ולבטחונם של הלקוחות.
הצוות / הגוף המציע: הצוות יורכב ממנהל שהוא גם היזם והבעלים של העסק וכמו-כן בין 10-15 עובדים שיקבלו בונוס חודשי בהתאם להכנסות וזאת על מנת לדרבנם לעבוד במרץ וביעילות.
תחזיות פיננסיות ל - 5 שנים הקרובות: מרכז כדורי המים הוא עסק מאוד כלכלי עבור המעורבים בו, הנחה זאת מתבססת על הנתונים אשר נגזרו מניתוח דוחות כספיים וניתוחי רגישות עבור הפרוייקט הנ"ל. הניתוחים כללו את העלויות הקבועות והמשתנות ובנוסף האופן בו ניתן להשפיע עליהם בהתאם לתפוסה של העסק.
ניתן לראות את הנתונים השונים מפורטים בהמשך אך כעת יוזכרו העיקריים מבינהם:
פוטנציאל ההכנסות של העסק בחודש עומד על 432,000 ש"ח ומסמל תשואה של 735% על ההון הנדרש להקמת העסק העומד על כ-60,000 ש"ח.
מכך נגזר שתזרים המזומנים ל - 5 שנים עומד על 677,441 ש"ח לשנה ובסך הכל ל-5 שנים 3,387,204 ש"ח.
נתונים אלו מתייחסים לתקופת הקיץ בה הביקושים צפויים להיות גבוהים לעומת זאת בתקופת השפל העסק יעבוד במתכונת שונה שבה העיקר הוא אירועים לפי הזמנה והשתתפות בפסטיבלים ואירועים גדולים אחרים ללא הסתמכות על תפעול במתכונת רגילה.  
המימון, סוג השותפות והמעורבות, והתמורה הצפויה מהמיזם
לפתיחת הפרוייקט דרושה השקעה של 60,000 ש"ח. ניתן לקחת הלוואה זו בריבית של כ- 10% שנתי המובילה להחזר חודשי של 5000 ש"ח לתקופה של 13 חודשים.

תוכן עניינים:
1. הצורך
1.1 הצורך
1.2 תיאור המוצר והפתרון
1.3 כונות המוצר ויתרונותיו
1.4 תיאור פיזי
1.5 הגנה על המוצר
1.6 אפשרות לפיתוח מוצרים עתידיים
2. סביבת השוק
2.1 גודל השוק
2.2 מאפייני השוק
2.3 שיעורי הצמיחה של השוק
2.4 השפעות עונתיות
2.5 חסמי הכניסה
2.6 תחזית צמיחה
3. מתחרים
3.1 תחרות עקיפה
3.2 תחרות פוטנציאלית
4. אסטרטגיה ותוכנית השיווק
4.1 האסטרטגיה
4.2 בחירת השווקים בהם מתמקדת הפירמה
4.3 מיצוב המוצר - הפתרון השיווקי למכירת המוצר
4.4 אסטרטגיית החדירה לשוק והשתלבותה באסטרטגיה ארוכת הטווח של הפירמה
4.5 טקטיקה (תמהיל השיווק)
4.5.1 מוצר - מרכיבי המוצר והמיתוג שלו
4.5.2הפצה - איך עתיד להימכר, מאפייני כוח המכירה
4.5.3 קידום מכירות ופרסום
4.5.4 תמחיר
4.5.5 שירות ואחריות ללקוח
4.6 תחזית מכירות
4.6.1 סה"כ ביקוש בשוק היעד
4.6.2 התנהגות הביקוש לאורך זמן
4.6.3 נתח השוק של הפירמה מתוך כל פלח שוק
4.6.4 התנהגות מחיר המוצר לאורך זמן
4.7 תקציב שיווק ולו"ז
5. תוכנית הפיתוח
5.1 תיאור מצב הטכנולוגיה היום
5.2 מטרות הפיתוח
5.3 תקציב הפיתוח
5.4 סיוע במימון הפיתוח ממקורות חיצוניים
6. תוכנית הייצור
7. מבנה ארגוני ואנשי מפתח
8. אבני דרך לוח זמנים
9. מימון ותחזיות פיננסיות
9.1 תזרים מזומנים ל- 5 שנים
9.2 ערך נוכחי נקי ושיעור תשואה פנימי של הפרוייקט
9.3 נקודת איזון
9.4 ניתוחי רגישות לגבי הפרמטרים העיקריים
9.5 מקורות מימון ושימושים
10. ניתוח סיכונים וגורמי אי ודאות
10.1 סיכוני שוק
10.2 סיכוני פירמה
11. נספחים

מתוך העבודה:
4.1 האסטרטגיה
מטרת החברה היא הפקת הנאה אופטימלית לקהל לקוחותיה באמצעות מתקנים מתנפחים באזורים שוקקי מבקרים ועבור אירועים פרטיים. תוך רצון לבסס מעמד איתן ע"י חדשנות ומיצוב בכל רחבי הארץ ובכל עונות השנה.
4.2 בחירת השווקים בהם מתמקדת הפירמה
החברה תתמקד בקהל הלקוחות העוברים ושבים במרכזים השונים בהם יוקם הפרוייקט, אופי השוק הוא אנשים ספונטנים והרפאתקניים אשר המוצר יתפוס את עיניהם. לקוחות אלו יכולים להיות תיירים אשר מסתובבים להנאתם באזור וגם ישראלים אשר מבלים במקום.
 
עבודה מס' 65427 SHOPPING CART DISABLED
קפה-מסעדה "תל אביב-בנגקוק" - תוכנית עסקית, 2006.
התוכנית העסקית כוללת הצגת הרעיון, החלום, ממה הוא נבע, אילו סיכויים יש להצלחה וגם חישובים כלכליים. הדגש הוא על תהליך השירות והחוויה.
3,493 מילים (כ-10.5 עמודים), 12 מקורות, 498.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הסביבה העסקית בת זמננו משתנה ללא הרף, השינויים המהותיים החלים בה כוללים את האצת הפיתוח הטכנולוגי, התחרותיות הגוברת, הדינאמיקה העסקית המואצת והיעשותו של הצרכן מתוחכם ובררני יותר. שינויים אלו מגבירים את חוסר הוודאות ומעלים את רמת הסיכון העסקי מצד אחד, ומצד שני מרחיבים את מעגל ההזדמנויות העסקיות. על פי סלומון ורפפורט (1992) כ- 90% מהעסקים החדשים נכשלים ונעלמים במהלך עשר השנים הראשונות לפעילותם, בעיקר עקב תכנון לקוי. בסביבה עסקית תחרותית שכזו, ובייחוד בתיירות כתעשיית שירותים, עולה החשיבות למציאת יתרון תחרותי שיבדל את העסק הן באמצעות בניית הצעת ערך וחוויה ללקוח והן במונחי תמהיל שיווק נוספים. היתרון התחרותי חייב לבוא לידי ביטוי בתוכנית עסקית, אותה כל עסק חייב להכין על מנת להבטיח צמיחה ורווחיות. "תוכנית עסקית היא מסמך ניהולי, כלכלי ועסקי, שמטרתו לבחון את כדאיותו של הנושא הנבחן" (אקשטיין, 1996 עמוד 100). באופן כללי לתוכנית העסקית שתי מטרות: האחת, סיוע בהשגת מימון. והשנייה,  בחינת כדאיות הרעיון והשימוש בה ככלי בקרה ותכנון. התוכנית העסקית חייבת לענות לסוגיות הבאות: מהו הקונספט ומה היתרון התחרותי שלו לעומת המתחרים ? האם יש לכך שוק ? כמה זה יעלה ולמה ? איך זה יעבוד ? מהן ההכנסות הצפויות ? ומתי צפוי ההחזר על ההשקעה ?. בעבודה זו, נציג תוכנית עסקית לבית קפה-מסעדה חדש בשם "תל אביב-בנגקוק" שימוקם בלב תל אביב. הרעיון נולד כתוצאה מביקורים של היזמים במזרח (בעיקר בתאילנד) ומבוסס על ההנחות הבאות: האוכל במזרח נהדר; אין "תרבות קפה" ולכן הוא גרוע; אין מודעות לשירות; קיים קשר בולט בין ישראל לתאילנד שמהווה יעד תיירותי פופולרי ביותר לישראלים. התוכנית העסקית תתחלק לחמישה פרקים. הפרק הראשון יתאר את העסק, בפרק השני תנותח סביבת התחרות, הפרק השלישי יתאר את האסטרטגיה השיווקית של העסק. הפרק הרביעי יתאר את תהליך השירות ואת חווית השירות, והפרק האחרון יציג את מקורות המימון והשימוש בו. מטרת העבודה להפגין הבנה של מהות היתרון התחרותי בכלל ובתעשיית התיירות והשירותים בפרט, ולהכיר את יסודות הכנת התוכנית העסקית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - תיאור העסק
פרק 2 - ניתוח הסביבה
פרק 3 - האסטרטגיה השיווקית
יעדי מכירות ונתח שוק
פילוח שוק
תמהיל השיווק
תמהיל הקידום
מדיניות ההמחרה
פרק 4 - תהליך השירות והחוויה
פרק 5 - מימון
מקורות המימון
נקודת האיזון
החזר ההשקעה
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

מתוך העבודה:
"תל אביב-בנגקוק" הוא בית קפה-מסעדה נושאי, חשוב לציין כי העסק מרכיב את שתי המילים - בית קפה ומסעדה מכיוון שהוא מעוניין "לשחק" בשני תתי הענפים הללו. הכוונה היא להבהיר ללקוח שהוא לא מחויב באכילה ובהוצאה כספית גבוהה, אלא יכול גם לשתות קפה בלבד.
 
עבודה מס' 68880 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית להקמת מלון, 2011.
תכנית להקמת מלון בוטיק ייחודי.
5,484 מילים (כ-17 עמודים), 4 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הקמת בית מלון הינו עסק גדול ומורכב ביותר. רוב האנשים המתארחים מידי פעם באחד מהמלונות בארץ ובעולם, ומתענגים להם על כוס משקה מרענן בלובי המלון או על שפת הבריכה, לא מקדישים בד"כ תשומת לב למחשבה לתכנון ולביצוע שהושקעו בכל הסביבה העוטפת אותם,
החל מרגע תכנון האסטרטגיה של המלון, המיקום, הרכבת התפריט, הזמנה מהספק, בחירת כוח האדם המתאים, צורת ההגשה, ועוד. מבחינתם כוס המשקה היא כוס משקה ותו לא, אך מבחינת בעלי המלון מדובר בתהליך ארוך ומורכב שדרש המון תיאום ומחשבה.
כאשר באנו להחליט על סוג בית המלון עליו נרחיב בעבודה זו, ניסינו להתחשב במצב השוק הנוכחי, ובהתחשבות בטרנדים עכשוויים של בריאות וסביבה ירוקה, ולכן בחרנו :
מלון בוטיק לאוכלוסיה בעלת אמצעיים כלכליים גבוהים, מלון המקצה משאבים לתכנון סביבה אקולוגית וירוקה, מלון המצהיר: "איכות על חשבון כמות", ואין הכוונה לצמצום מנות בחדר האוכל, אלא על מספר חדרים קטן שכל אחד מהם זוכה לתשומת לב אישית ואינטימית, החל מרגע הזמנת החדר ועד לרגע בו האורח עוזב את מפתן המלון. כך, מלונות הבוטיק, הנישה התיירותית החדשה מספקת פתרון ונותנת מענה הולם לרף הביקושים הגבוה ולדרישות המיוחדות של האורחים: מלונות קטנים, חביבים ונעימים, המספקים לא רק מקום שינה, אלא גם קונספט יוצא דופן.
בנוסף, המלון עושה את מירב המאמצים לשמור על סביבה נקייה וירוקה, ומציע מס' שיטות לשמירה ופעילות בנושא.
מיקום המלון יהיה באזור הצפון סמוך לשמורת הטבע של הר מירון, אזור עמוס בצמחיית חורש ים תיכוני הירוקה במשך כל השנה, ואף משמשת מקום מפגש ל-4 נחלים קטנים המושכים אליהם מגוון בעלי חיים וציפורים שונות.
במלון יהיו 30 חדרים בלבד, אין צפי או תכנון להרחבה בהמשך עקב הרצון והצורך לשמור על שביעות רצון גבוהה ביותר של הלקוחות, ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור המצב וההזדמנות העסקית
תהליך ההקמה
פירוט עלויות ההקמה ותוכנית המימון
שירותים שהמלון יספק
מבנה המלון (המבנה הארגוני של המלון, המחלקות)
שוק ואסטרטגיה שיווקית
תוכנית תפעול וכוח אדם
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
לתהליך התכנון הכנסנו חברה חיצונית המתמחה בבדיקות כדאיות כלכלית להקמת פרויקטים תיירותיים ומלונאיים, לאחר שהעמדנו בפניהם את מיקום המלון ומטרתו, עשינו תוכנית כדאיות הכוללת חישוב עלויות הקמה ותוכנית שיווק, התברר כי הצפי הוא רווחים גדולים במהלך חמש השנים הראשונות, לאחר מכן הרווחים יתחילו להתייצב, בסיכום:מדובר בפרויקט רווחי וכדאי.
 
עבודה מס' 68865 SHOPPING CART DISABLED
תוכנית עסקית למיזם חדש, 2011.
תיאור תכנית ל"רובוסקאי" - מכשיר לניקוי חלונות וקירות של מגדלים רבי קומות.
5,239 מילים (כ-16 עמודים), 6 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הרובוסקאיי הוא רובוט מתוחכם ביותר לניקוי חלונות וקירות של מגדלים רבי קומות, שבנוסף ליכולות הניקוי שלו הוא גם מספק המון שקט ללקוחות, חוסך מהם הוצאה כלכלית גבוהה ובעזרת צוות מקצועי ומיומן מעניק שירות ברמה שעוד לא הכרתם.

הצורך במיזם מסוג זה ובמוצר כזה הוא גבוה, והרווחיות שיכולה לנבוע ממנו היא גבוהה ולטווח ארוך. עלות הקמה ראשונית (בתנאי שתעשה לאחר בדיקה מדוקדקת ובמקום בו עלויות הייצור אינם גבוהות) אינה יקרה במיוחד, והרווח שעלול לנבוע ממכירת הרובוט לחברות ניקיון ותחזוקה+תמיכה תפעולית שוטפת וחידושים שיבוצעו במוצר מידי פעם יהיו גבוהים ויניבו רווח רב ליזמים.
המטרה כמובן היא פיתוח הרובוט במהירות האפשרית ע"מ להימנע ממצב בו ההזדמנות תנוצל ע"י גורמים אחרים, אולם מצד שני יש לצאת לשוק רק כאשר המוצר עבר את כל הבדיקות האפשריות ויעילותו הוכחה בשטח, כדי למנוע מצב בו ייצא "שם רע" למוצר ולקוחות ימנעו מלרכוש אותו.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא - תמצית תיאור השוק וההזדמנות העסקית
האסטרטגיה ותוכנית שיווקית
תוכנית תפעולית/ארגונית
התוכנית העסקית/פיננסית
התאמת חברי הקבוצה לעבודת היזמות
שיקוף
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
1. גבולות איזור השוק-האזורים בהם תבוצע פעולת שיווק המוצר כפי שצוין הינה באזור ארה"ב והמזרח הרחוק, לאחר מכן תתבצע חדירה לגבולות אירופה, בתוך האזורים שצוינו תתבצע חלוקה למס' אזורי משנה, אזורי המשנה יהיו ערים בהם בניית גורדי השחקים נמצאת בתנופה מתמדת, אין חשיבות למאפייני התושבים, מאחר והמוצר נמכר ללקוחות שתפקידם שמירה על תחזוקת וניקיון המבנה, לחברה לא יהיה קשר ישיר מול יושבי הבניין וכד'.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/10/2014
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-9] מתוך 100 :: [עמוד 1 מתוך 12]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>