היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה

עבודה מס' 068422

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה של רשת חנויות הנוחות פז YELLOW

6,403 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

התובנה הקמעונאית המרכזית שעומדת לנגד עינינו בפיתוח הקונספט החדש מתייחסת להרגלי הצריכה בחנויות הנוחות. בחדירתן של חנויות הנוחות בישראל, ובמשך מס' שנים לאחר מכן, נעשה ניסיון לתת פתרון שיווקי למגמת אורח החיים המתפתח ולהציע מוצרי בריאות (כריכים, סלטים, פירות וירקות) וליישם זאת גם באסטרטגיה התקשורתית.
מבט עקומת הלמידה שעברו חנויות הנוחות, תוך ניתוח הרגלי הצריכה בחנויות נוחות בעולם מראה כי הקנייה בחנויות נוחות מתבססת על קנייה אימפולסיבית. קניית אימפולס היא קנייה שלא מתוכננת מראש ונעשית כאשר הקונה רואה את המוצר "ובא לו" שיהיה לו את המוצר מצורך רגשי.
הקונספט החדשני המוצע - קונספט לחנות נוחות קטנה המציעה משקאות ומוצרי מזון קרים-קפואים, אמנם עונה על צורך בסיסי שמקיף קהל מטרה פוטנציאלי רחב ובתדירות גבוהה, אך האתגר השיווקי שלנו הינו לענות על צורך הנהנתנות של תחושת האדם בהתפנקות וליצור פעולה רצויה כתוצאה של התאמת המוצר עם הצורך.
שיטת המיצוב והבידול הנבחרת היא על בסיס איכות המותגים - תוך הענקת מוצרים איכותיים ומתן רמה גבוהה של שירות. לכן, המהלכים שבהם נתמקד יהיו בבנית המותג, עדכון ומגוון והקשבה מתמדת לבניית התאמת מוצרים וצרכים לקהל המטרה.

לאחר הגדרת המיצוב והבידול, נפנה לפתור 3 דילמות מרכזיות בנושא :
האם הבידול הנבחר מוחשי וברור ללקוח ?
האם הבידול הנבחר משמעותי ללקוח ועונה על צורך לא מסופק ?
האם אפשר לחקות בקלות את הבידול שנבחר ?

קונספט הרשת הקמעונאית יוכל להוות מודל לחיקוי עבור הרשתות הגדולות והחזקות בענף. העוצמה הפיננסי ויכולות השיווק של כל המתחרות מאפשר זאת. יתרה מכך, הרשתות תוכלנה להתחקות אחר המודל רק במידה ויצליח ולהנות מלמידה על חשבון חבלי הלידה של רשת פז.
אף על פי כן, עקרון הראשוניות בהשקת קונספט זה עשוי ליצור בסיס נאמנות לקוחות גבוה שיקשה על מעבר לקנייה ברשת מתחרה. מעבר לכך, הקמת הרשת על גבי התשתית של רשת Yellow, הנהנית מהובלת נתח שוק - 43%, ומהעדפה ואהדה גבוהים, עשויים ליצור 'כימיה' בין המותג החדש לחברה ולהגן על עצמה מפני מתקפת מתחרה.

תוכן עניינים:
חלק א' -אסטרטגיה
הגדרת הפורמט ותחום הפעילות
סוגי שווקים ולקוחות
קביעת התחרות, מיצוב ובידול
בחירה וניהול ספקים
מדיניות פיתוח רשת לשלוש שנים

חלק ב'- ניהול הרשת
מדיניות מבנה

חלק ג' תמהיל
מדיניות מגוון ומיתוג
המחרה
פריסה ומיקומים
שיווק ופרסום
הקמת מערך אינטרנט

ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

1. הגדרת הפורמט ותחום הפעילות
הרשת הקמעונאית החדשה שנקים הינה רשת בת של רשת Yellow (פז), קונספט חדשני וייחודי למכירת מוצרי שתייה ומזון קרים: "Yellow Cool"
רשת Yellow הינה רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל המונה כ-222 חנויות ו-39 מתחמים קמעונאיים ומהווה חלק מקבוצת פז. היעד שהציבה החברה לעצמה עד לסוף שנת 2012 הוא להגיע לפריסה של 250 חנויות נוחות וכ-60 מתחמים קמעונאיים.

תגים:

ניהול קמעונאות · פז YELLOW · תכנית עסקית · חנויות נוחות · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה", סמינריון אודות "תוכנית עסקית להקמת רשת קמעונאית חדשה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.