היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית למיזם בתחום הקוסמטיקה

עבודה מס' 065514

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עסקית של מיזם בתחום הקוסמטיקה, הכולל תוכנית פיננסית

11,128 מילים ,2005

תקציר העבודה:

חברת "רמי קוסמטיקה בע"מ" תוקם ברבעון השלישי בשנת 2003, כחברה בע"מ. מטרות התוכנית העסקית הינן פנימיות בלבד והן: בחינת כדאיות האסטרטגיה העסקית לפעילותה של החברה בשלב החדירה לענף הקוסמטיקה בשוק הישראלי בשנה הקרובה ובשנים הבאות ולשמש כמדריך תפעול ומדיניות לחברה. אין בכוונת החברה לגייס מימון ממקורות חיצוניים, אלא, לפעול בשלב הראשון ממקורות עצמיים של בעלי החברה.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
1.1. מטרת התוכנית
1.2 תאור החברה
1.3 תאור השוק וההזדמנות העסקית
1.4 תאור המוצר
1.5 תוכנית השיווק
1.6 תמצית פיננסית

2. תאור החברה
2.1 מהות העסק
2.2 תחומי פעילות
2.3 תפעול וארגון
2.4 ניתוח פיננסי

3. ניתוח הענף והשוק
3.1 תאור הענף והשוק
3.2 גודל והיקף השוק
3.3 מאפיינים ומגמות בשוק
3.4 פילוח שוק
3.5 מאפייני הלקוחות
3.6 מתחרים ותחרות
3.7 חסמי כניסה
3.8 גורמי מפתח להצלחה (מודל KSF)

4. מוצרי החברה
4.1 תאור המוצר
4.2 מענה לצורך
4.3 תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר
4.4 השוואה למוצרים מתחרים

5. תוכנית השיווק
5.1 מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגיים
5.2 היתרון התחרותי
5.3 האסטרטגיה העסקית והשיווקית
5.4 צינורות השיווק
5.5 מדיניות מחירים
5.6 אמצעים ותקציבי קידום
5.7 תוכנית המכירות

6. תוכנית המימון וההשקעות
6.1 רשימת ההשקעות
6.2 דו"ח שימושים ומקורות

7. תוכנית פיננסית

הערת מערכת: שם החברה שהיוותה בסיס למידע שונה וכן מדובר במיזם לא בחברה פעילה.

קטע מהעבודה:

שוק הקוסמטיקה בישראל מצוי בירידה. ע"פ נתוני הסקר של ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים בישראל (פורסם ב-05.04.2003) ישנה ירידה של 15% בהוצאות המשפחה על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור שהסתכמו בכ-145 ₪ בממוצע. היקף המכירות של שוק התמרוקים מוערך ב-800 מליון שקל בשנת 2003.
הדבר נובע מהתמעטות הביקורים בקניונים, מהירידה הדרסטית בתיירות וממצב הרוח הלאומי. כמו כן, מאז המאורעות הביטחוניים באוקטובר 2000, ירד היקף המכירות של תמרוקים לשוק הפלשתיני כמעט ב-100% - מ-80 מליון שקל לקרוב לאפס בשנה האחרונה.
למרות זאת אנחנו יכולים לומר כי לענף הקוסמטיקה ישנו פוטנציאל עתידי לגידול והכברת הרווחים. הציבור מודע בשנים האחרונות יותר ויותר לנושא הטיפוח, היופי והאופנה. כפועל יוצא מכך גוברת התעניינותו של הצרכן וכן גוברת תדירות השימוש במוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה.
יש לציין כי שוק מאופיין ע"י ביקוש בעל אופי עונתי - כ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים פסח וראש השנה, ועל כן תנאי השוק מחייבים היערכות (ברמות ההון החוזר, המחסנים ועוד) להחזקת מלאים גדולים ותכנון מערך השיווק.

תגים:

קוסמטיקה · אסטרטגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית למיזם בתחום הקוסמטיקה", סמינריון אודות "תוכנית עסקית למיזם בתחום הקוסמטיקה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.