היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית - "waterballs"

עבודה מס' 068012

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית עסקית כוללת למוצר פנאי - כדורי ענק מתנפחים לבריכות/מאגרי מים.

6,432 מילים ,2009

תקציר העבודה:

תיאור המוצר/השירות המוצע ויתרונותיו הייחודיים: המוצר הוא מרכז של כדורי ענק מתנפחים אשר אליהם ניתן להכניס 1-2 אנשים ולשלח אותם לצוף בבריכות מים או מאגרי מים שונים.
היקף השוק הפוטנציאלי ושיעורי הצמיחה: העסק מיועד להקמה בנמל ת"א שבו גודל השוק עומד על כ-150,000 מבקרים בממוצע ביום כאשר כמות המבקרים בחודשי הקיץ מהווה את הכמות המקסימלית של המבקרים. על מנת לתפעל את הפרוייקט ב-100% תפוסה יש צורך בפחות מ-1% מכמות המבקרים הממוצעת של נמל ת"א. מעבר לזאת קיימת אפשרות להתרחב ליעדים נוספים כגון: אילת, חיפה, חופי הכנרת ועוד.
המתחרים העיקריים והתחליפים: מכיוון שאין עוד עסק כדוגמת מרכז הWATERBALL אין לו תחרות ישירה והוא מהווה חדשנות וראשוניות בשוק הקיים.
חלון ההזדמנות ומשכו: את מרכז כדורי המים מומלץ להקים מעט לפני שתחל תקופת "החופש הגדול" שנמשכת חודשיים בחודשים יולי ואוגוסט (שיא הקיץ).
אסטרטגיית השיווק בשוקי היעד המרכזיים: ביצוע האסטרטגיה כפי שנבנתה הוא חלק מהותי מאוד בהצלחתו של הפרוייקט ועל כן הינה מורכבת מ-3 חלקים עיקריים שהם ההקמה השיווק והתפעול של הפרוייקט:
ההקמה: שלב ההקמה עצמו כולל 3 אספקטים עיקריים שהם חתימת הסכמים רכישת ציוד וגיוס כ"א
i. חתמית הסכמים- חתימה להסכם תפעול ביעד המבוקש, הסכם ביטוח
ii. רכישת ציוד- בשלב זה יש להתנהג כקניין וישנו צורך בסגירת עסקאות עם ספקים (דפוס, פרסים) וברכישת הציוד הדרוש להקמתו של העסק.
iii. גיוס כ"א- על כ"א להיות איכותי ובעל הסמכת חובש או מציל על מנת להשרות בטחון הן על הלקוחות והן בשל אילוצי ביטוח.
השיווק: החלק בעל ההשפעה העיקרית על הצלחתו של העסק, היא תוכנית השיווק שלו ואופן מכירת המוצר לקהל המבקרים באתר אשר יוקם. התוכנית השיווקית מורכבת ממספר חלקים ולכל אחד מהם ישנו תפקיד חשוב מאוד באסטרטגיה השיווקית של הפרוייקט הנ"ל. אסטרטגיית השיווק תכיל אמצעים כמו חלוקת פליירים, שילוט, אתר אינטרנט, חלוקת בלונים, הגרלות שבועיות, הגרלות זוכים וכמובן מכירה ישירה באתר.
התפעול: לאחר ההקמה והשיווק יש לדאוג לתפעול העסק קרי, לדאוג לתפעול הציוד ולתפעול הכ"א- כמו-כן לדאוג לרווחתם ולבטחונם של הלקוחות.
הצוות / הגוף המציע: הצוות יורכב ממנהל שהוא גם היזם והבעלים של העסק וכמו-כן בין 10-15 עובדים שיקבלו בונוס חודשי בהתאם להכנסות וזאת על מנת לדרבנם לעבוד במרץ וביעילות.
תחזיות פיננסיות ל - 5 שנים הקרובות: מרכז כדורי המים הוא עסק מאוד כלכלי עבור המעורבים בו, הנחה זאת מתבססת על הנתונים אשר נגזרו מניתוח דוחות כספיים וניתוחי רגישות עבור הפרוייקט הנ"ל. הניתוחים כללו את העלויות הקבועות והמשתנות ובנוסף האופן בו ניתן להשפיע עליהם בהתאם לתפוסה של העסק.
ניתן לראות את הנתונים השונים מפורטים בהמשך אך כעת יוזכרו העיקריים מבינהם:
פוטנציאל ההכנסות של העסק בחודש עומד על 432,000 ש"ח ומסמל תשואה של 735% על ההון הנדרש להקמת העסק העומד על כ-60,000 ש"ח.
מכך נגזר שתזרים המזומנים ל - 5 שנים עומד על 677,441 ש"ח לשנה ובסך הכל ל-5 שנים 3,387,204 ש"ח.
נתונים אלו מתייחסים לתקופת הקיץ בה הביקושים צפויים להיות גבוהים לעומת זאת בתקופת השפל העסק יעבוד במתכונת שונה שבה העיקר הוא אירועים לפי הזמנה והשתתפות בפסטיבלים ואירועים גדולים אחרים ללא הסתמכות על תפעול במתכונת רגילה.
המימון, סוג השותפות והמעורבות, והתמורה הצפויה מהמיזם
לפתיחת הפרוייקט דרושה השקעה של 60,000 ש"ח. ניתן לקחת הלוואה זו בריבית של כ- 10% שנתי המובילה להחזר חודשי של 5000 ש"ח לתקופה של 13 חודשים.

תוכן עניינים:
1. הצורך
1.1 הצורך
1.2 תיאור המוצר והפתרון
1.3 כונות המוצר ויתרונותיו
1.4 תיאור פיזי
1.5 הגנה על המוצר
1.6 אפשרות לפיתוח מוצרים עתידיים
2. סביבת השוק
2.1 גודל השוק
2.2 מאפייני השוק
2.3 שיעורי הצמיחה של השוק
2.4 השפעות עונתיות
2.5 חסמי הכניסה
2.6 תחזית צמיחה
3. מתחרים
3.1 תחרות עקיפה
3.2 תחרות פוטנציאלית
4. אסטרטגיה ותוכנית השיווק
4.1 האסטרטגיה
4.2 בחירת השווקים בהם מתמקדת הפירמה
4.3 מיצוב המוצר - הפתרון השיווקי למכירת המוצר
4.4 אסטרטגיית החדירה לשוק והשתלבותה באסטרטגיה ארוכת הטווח של הפירמה
4.5 טקטיקה (תמהיל השיווק)
4.5.1 מוצר - מרכיבי המוצר והמיתוג שלו
4.5.2הפצה - איך עתיד להימכר, מאפייני כוח המכירה
4.5.3 קידום מכירות ופרסום
4.5.4 תמחיר
4.5.5 שירות ואחריות ללקוח
4.6 תחזית מכירות
4.6.1 סה"כ ביקוש בשוק היעד
4.6.2 התנהגות הביקוש לאורך זמן
4.6.3 נתח השוק של הפירמה מתוך כל פלח שוק
4.6.4 התנהגות מחיר המוצר לאורך זמן
4.7 תקציב שיווק ולו"ז
5. תוכנית הפיתוח
5.1 תיאור מצב הטכנולוגיה היום
5.2 מטרות הפיתוח
5.3 תקציב הפיתוח
5.4 סיוע במימון הפיתוח ממקורות חיצוניים
6. תוכנית הייצור
7. מבנה ארגוני ואנשי מפתח
8. אבני דרך לוח זמנים
9. מימון ותחזיות פיננסיות
9.1 תזרים מזומנים ל- 5 שנים
9.2 ערך נוכחי נקי ושיעור תשואה פנימי של הפרוייקט
9.3 נקודת איזון
9.4 ניתוחי רגישות לגבי הפרמטרים העיקריים
9.5 מקורות מימון ושימושים
10. ניתוח סיכונים וגורמי אי ודאות
10.1 סיכוני שוק
10.2 סיכוני פירמה
11. נספחים

קטע מהעבודה:

4.1 האסטרטגיה
מטרת החברה היא הפקת הנאה אופטימלית לקהל לקוחותיה באמצעות מתקנים מתנפחים באזורים שוקקי מבקרים ועבור אירועים פרטיים. תוך רצון לבסס מעמד איתן ע"י חדשנות ומיצוב בכל רחבי הארץ ובכל עונות השנה.
4.2 בחירת השווקים בהם מתמקדת הפירמה
החברה תתמקד בקהל הלקוחות העוברים ושבים במרכזים השונים בהם יוקם הפרוייקט, אופי השוק הוא אנשים ספונטנים והרפאתקניים אשר המוצר יתפוס את עיניהם. לקוחות אלו יכולים להיות תיירים אשר מסתובבים להנאתם באזור וגם ישראלים אשר מבלים במקום.

תגים:

תוכנית · עסקית · יזמות · עסקית · תוכנית · שיווקית · תוכנית · אסטרטגית · ניהול · יזמות · מלונאות · תיירת · פנאי · פיתוח · התכנות · כלכלית · תיירות · מים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית - "waterballs"", סמינריון אודות "תוכנית עסקית - "waterballs"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.