היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות בחברת VALET SERVICES - הצעת מחקר

עבודה מס' 064051

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מחקר לעבודה העוסקת בקשר הישיר בין שביעות רצון של העובד לבין איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות החברה

6,446 מילים ,21 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הרציונל למחקר זה, מבוסס על הנחת היסוד של החוקרים קוטלר והורניק (2000), הטוענים כי הקשר של העובדים עם הארגון בו הם מועסקים משפיע על הקשר עם הלקוחות. לפיכך, על הארגון לבחון באופן מתמיד את מידת הסיפוק של העובדים מעבודתם.
ישנם חוקרים נוספים אשר מדגישים את החשיבות הרבה לשביעות רצונם של העובדים במהלך עבודתם כגורם משפיע על אופן תפקודם בעבודה.
החוקרת cally (1999), במחקרה קובעת כי עובדי החברה הם אלו שצריכים לעמוד במקום הראשון אם החברה רוצה להשביע את רצון לקוחותיה. היא מדגישה את החשיבות לדאגת צרכיו של העובד מאחר ואלו משפיעים על האופן שבו הוא מבצע את עבודתו ואלה בסופו של דבר משפיעים על רמת שביעות רצונו של הלקוח.
גם וירסמה (1999), סבור כי שביעות רצונו של הלקוח מושפעת מסיפוק צרכיו של העובד במהלך עבודתו. עובד שהינו שבע רצון מעבודתו יעניק שירות איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר בעוד שעובד שאינו מרוצה עשוי להתרשל בתפקידו ואף לפגוע במכוון ברמתו ובאיכותו של השירות אשר ניתן על ידו.

תוכן העניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 הצגת הארגון
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרת המחקר וחשיבותו
1.4 רציונאל המחקר
1.5 הגדרות משתני המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 השערות המחקר
2.2 מודל המחקר
ביבליוגרפיה
שאלונים

קטע מהעבודה:

VALET SERVICES נוסדה בשנת 1994 על ידי ערן רענן אשר שימש כמנכ"ל החברה עד דצמבר 2001, מועד רכישתה על ידי קבוצתה שמירה (אחת מקבוצות העבודה הפרטיות הגדולות ביותר בארץ).
כיום החברה מנוהל על ידי 5 אנשי מטה, מעסיקה כ - 160 נהגים, ומפעילה כ - 100 רכבים בכל זמן נתון.
לחברה 6 מחלקיות, כשקצב הגידול שלה עומד על 50% - 70% לשנה, למעט שנת 2000 - 2001. בנובמבר 2000, התמזגה החברה עם חברת ISS אשמורת ישראל, אשר רכשה 74% ממניותיה. בדצמבר 2001, חברת ISS השלימה את רכישתה ושליטתה ב - 100% מהחברה. המנכ"ל ערן רענן, והסמנכ"ל ערן רייכרט פוטרו ולתפקיד המנכ"ל מונה אביעד רודן.
(נכון ל-2007, המנכ"לית של חברת VALET-SERVICES VIP CLUB היא אורית אלגרבלי)

מקורות:

אברמסון, מ. (2000). הקשרים שבין תחושת סיפוק מהעבודה לבין יכולת ביצוע: ניתוח ברמת הארגון. משאבים. אוקטובר. 2000.
הרשטיין, ר. (2000). ניהול המותג. הוצאת מטר.
וירסמה פ. (1999). "שירות לקוחות מעל ומעבר". הוצאת מטר.
נחמני, יוסי. ובנזימן, דוד. (2002). שימור עובדים. פיתוח ארגוני בישראל. עמ' 15 - 12
סמואל, י. (1996). ארגונים. אוניברסיטת חיפה.
פורטר מ , (2000). פורטר על תחרות. הוצאת מטר.
פלינט-גור, אמיר. (2002). מהם הגורמים המשפיעים על איכות השירות שאנו מספקים ללקוחותינו? תבונה שיווקית. אפריל, 2002. עמ' 19-18.
פקר, נתן. (2002). דפוסים של קשרי לקוחות ותפקודי לקוחות על פי מודל CRM - "משאבים" 7.2.2002.
קוטלר פ. הורניק י., (2000). "ניהול השיווק" האוניברסיטה הפתוחה.
קרמן, ז. ופאר, מ. (1999). "כיצד לייעל את רמת השירות ללקוח בארגונים נותני שירות". המכון לפריון העובדה והייצור, הוצאת מרכז ההדרכה. תל-אביב.
רחמיאלי, י. (2002). הנדסת ניהול וחקר עבודה - מחקרים לסקרים בשכר עבודה. הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, הטכניון, חיפה.
Baily, H. & Johns, J. (2002). Exclusion employment and opportunity, London School of Economics and
Batrry, K. & Stafy, M. (2002) "support pay high price for satisfaction" 26.9.2000 independent.
Campler, L. (1999), Why some New Products Are More Successful then others, Journal of marketing research, Vol 38. August, p.362-75.
Dicss, J.V. (2000) "The New Golden Rule of Business," Fortune, February, 21, 2000, pp. 60-64
Herzberg, F. (1968), Work and nature of man Cleveland, world
Jaison, K. (2000). Exclusion employment and opportunity, London School of Economics and Political Studies.
Palmer, J. (2001). Will it Ever Fly? Modeling the takeoff of really new consumer durables. Marketing Science, Vol. 16 (3). Pp. 257-70.
Rotter & Dilman (2000) "The Shifting Paradigm in Marketing Research", Journal of the Academy of Marketing Science, 20, no. 4 (Fall 2000), 367-387.
Samet, T. (2001). Temporary Help Service Workers Employment Characteristics and Wage Determination, discussion Paper no. 1089, The Pinhas Sapir Center for Development, Tel Aviv: Tel Aviv University
Vaalow, G.S. (2000), From Density to Destiny: Communications Creates a Major Slump in Sales, Journal of Marketing Vol. Vol 66 (April), p. 1-16.

תגים:

שביעות · רצון · שירות · לקוחות · צרכיו · העובד · שירות · איכותי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות בחברת VALET SERVICES - הצעת מחקר", סמינריון אודות "שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות בחברת VALET SERVICES - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.