היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכנת תכנית שיוקית - חברת GPS&GO

עבודה מס' 067885

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית להקמת חברה פוטנציאלית המתמחה בהשכרת מכשירי ניווט (GPS) לכל דורש.

5,699 מילים ,2008

תקציר העבודה:

החברה הינה חברה חדשה בשלב הקמתה. מדובר בחברה המונה 3 שותפים המעסיקים 4 עובדים (מוקדנית, 3 אנשי שטח). העסק יתנהל מהעיר ראשון לציון, מאחר והעיר ממוקמת בצומת דרכים בין ת"א לבין נתב"ג, שיהוו הסניפים המרכזיים לקבלת מכשירי הניווט. אחד מבעלי החברה הינו בעל ניסיון עשיר וידע רב בתחום ההשכרה, דבר אשר מסייע רבות בפיתוח והקמת החברה. מכיוון שהחברה עדין נמצאת בחיתוליה והוחלט לחסוך את עלות שכירות המבנה, ניהול החברה יבוצע ממרתף הבית של אחד מבעלי העסק.
אנו חברה חדשה בתחום, מטרת פעילות הפירמה הינה חדירה לשוק השכרת מכשירי הניווט ויצירת העדפה של החברה שלנו על פני המתחרים בתחום.
המטרות האופרטיביות שנציב לעצמנו הן לתפוס נתח שוק של 10% מכלל שוק חברות השכרת מכשירי הניווט במהלך תקופה של שנה, מיום הקמת החברה. מטרה נוספת היא להכפיל את כמות מכשירי הניווט שנשכיר במהלך השנה. הכמות ההתחלתית המדוברת היא 20 מכשירים והשאיפה היא להגיע לכמות של 30 מכשירים בתום שנת פעילות ראשונה.
תחום פעילות החברה הינו, השכרת מכשירי ניווט ברכבי השכרה ובנוסף השכרה לקהל הפרטי לפי דרישה. הבעיה השיווקית של החברה היא חוסר המודעות כלפיה בשלב הקמתה.
בעיית המודעות מתחלקת לשניים: מודעות מצד הצרכנים ומודעות מצד חברות השכרת הרכב.

העבודה עוסקת בכל הסעיפים המתקשרים לענף השיווק, החל מ-SWOT מפורט ועד טבלאות צמיחה עתידיות לעסק וחישוב נקודת איזון וכו'. העבודה מתחלקת לשלושה חלקים.

חלק א' - כללי - תיאור החברה השוק
חלק ב' -
תיאור החברה וייעודה
המבנה הארגוני
תמהיל המוצרים
מדיניות המחירים
ניתוח מבנה העלויות הפיננסי
הגדרת ואפיון קהל המטרה
הגדרת אסטרטגיות כיסוי שוק
האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הגדרת המטרה ומהות התכנית השיווקית המוצעת
בניית תחזית מכירות/פעילות
חלק ג'
הצגת הבעיה העיקרית ובעיות המשנה
פירוט מרבי של מכלול הפעילויות
הצגת הפעילויות בתכנית מפורטת
הצגת מכלול הכלים השיווקים
תקציב נדרש
תחזית דוח רווח והפסד
ביסוס והנמקת התכנית המוצעת
סיכום והמלצות

קטע מהעבודה:

1. במגרש העסקי שבו אנו פועלים קיימות מספר מועט של חברות מתחרות אשר גם הן משכירות את מכשירי הניווט לרכב וחלקן אף מוכרות מגוון של מוצרים, ביניהם מכשירי ניווט. משמע שהמגרש לא כולל מתחרים רבים בענף זה של השכרת מכשירי הניווט.
עלות מכשיר השכרה לפירמה עולה בממוצע כ 1,500 ש"ח אשר כוללות בתוכן את החומרה ואת התוכנה. העלות מתייחסת ליחידה אחת .אנו כחברה בתחילת דרכה נרכוש כמות של 20 מכשירים בשלב הראשוני תוך שאיפה להגדלת הכמות במשך שנה.
ההשקעה הראשונית בחברה עומדת על 35,000 ש"ח וכוללת את רכישת המכשירים והקמת אתר אינטרנט אינטראקטיבי להשכרת המכשירים דרכו.

תגים:

הכנת · תכנית · שיווקית · השכרה · מכשירי · ניווט · לווייני · שוק · הרכב · תחבורה · מיפוי · ומפות · יזמות · יוזמה · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכנת תכנית שיוקית - חברת GPS&GO", סמינריון אודות "הכנת תכנית שיוקית - חברת GPS&GO" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.