היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת סלקום

עבודה מס' 065932

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין לויאליות צרכנים, טיב שירות, והגדלת נתח השוק של חברת "סלקום ישראל בע"מ"

10,557 מילים ,50 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הבעיה העסקית הנדונה להלן היא הרצון לשמור על הלקוחות ולהגדיל את נתח השוק. סלקום מרגישה כי החברות האחרות נושפות בעורפה תוך התגאות כי הן נותנות את השירות הטוב ביותר, וכי הצרכנים שלהם לא עוזבים אותם לעולם. אי לכך חברת סלקום צריכה לבדוק מהם גורמי הלויאליות של הצרכנים- קרי מה יגרום לצרכנים לרצות להשאר צרכנים החברה ולא לעזוב את החברה לטובת המתחרים.
מטרת המחקר האקדמית היא לבדוק את השפעת טיב השירות על הלויליות של הצרכנים. המטרה הישומית היא להמליץ לסלקום על דרכי פעולה.
השערות המחקר:
1. יש קשר בין תפיסת השירות של החברה לבין שביעות הרצון לחברה הסלולרית.
2. יש קשר בין טיב השירות לבין לויאליות לקוחות.
3. יש קשר בין הטכנולוגיה של סלקום לבין שביעות רצון לקוח.

המחקר שנערך להן יצג את דעות הלקוחות, אשר מילאו שאלונים סגורים. בשאלון נשאלו לגבי טיב השירות, שביעות רצונם וכד'.

ממצאי המחקר משקפים, במובן רחב יותר, את מודעות הצרכן לשירות כפונקציה של סוג השירות. יתרה מזאת - מודעות לשירות, היינו חוזק הקשר סוג-שירות, חשוב במיוחד לשירותים חדשים משום שהוא מהווה אבן בנין ראשית לפיתוח הון עצמי. רבים מהשירותים יכולים לזכות במודעות גבוהה, ברם, רק אחדים מהם יכולים להיזכר מהר יותר מהאחרים והדבר תלוי רק בעובדים ובטיב השירות שלהם. לפיכך, קיימת אבחנה חשובה בין חוזק הקשר סוג-שירות (דהיינו המודעות לשירות) לבין נגישות השירות.

תוכן העניינים:
1. תקציר
2. מבוא
תאור הבעיה
שאלות המחקר
הגדרת המשתנים
תאור החברה
3. סקירת הספרות
חשיבות השירות
תפיסות של שירות הגון
פרסום שירותים
מעורבות הצרכן
לויאליות
מהי הלויאליות לנותן שירות
קבלת החלטות אצל הצרכן
הקשר בין טיב שירות לנתח שוק
4. שיטת המחקר
אוכלוסית המחקר ושיטת הדגימה
כלי המחקר
שיטת הניתוח
משתני המחקר
הליך המחקר
מגבלות המחקר
5. ממצאי המחקר
6. דיון בתוצאות
7. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אנו חיים בעידן של שירות. אולם רק מעטים מבינים מה עליהם לעשות למען הצרכן כדי לזכות בשביעות רצונו המלאה. אף על פי כן הקיימים ארגונים שכבר הבינו את הצורך בגמישות יוצאת דופן, ומציעים לצמרכים גם מבחר וגם נגישות. מבחר מקנה לצרכן עוצמה והופך אותו לצרכן נאמן על ידי הצעת מוצרים ושירותים המותאמים במדויק לצרכיו. המדיניות של החזרת כסף תמורת חסורה, שהצרכן אינו רוצה בה, הונהגה לראשונה על ידי חברות קמעונאיות גדולות בארה"ב, ונועדה לעודד צרכנים להתנסות במוצרים לא מוכרים ללא הסיכון של טעות יקרה (גבע 1994)
צרכנים כיום מצפים להתאמה אישית של המוצר לצורכיהם. העלויות של ההתאמה אישית של מוצרים יורדות כתוצאה משיפורים טכנולוגיים וחידושים ניהוליים המאפשרים למפעלי יצור גמישים עם סדרות יצור קטנות להתקרב לעלויות היצור הנמוכות של יצור המוני.
כאשר המגוון הוא מספיק גדול, הוא יכול להיחשב להתאמה וירטואלית- בין אם מדובר במוצרים היושבים על דפי הקמעונאים ובין אם ניתן להזמין את המוצר ישירות מהמפעל (הורניק 1994).

תגים:

לקוח · שירות · צרכנות · צרכנים · שירות · סלולרי · טלפונים · ניידים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת סלקום", סמינריון אודות "חברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.