היישום אינו מחובר לאינטרנט

מכללת הולידיי אין למלונאות

עבודה מס' 062979

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השיווק של מכללה זו.

6,193 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בחרנו את מכללת הולידיי אין בטבריה כנושא לניתוח שיווקי, מכיוון שאנו לומדים במכללה זו וקרובים אליה מכל הבחינות, הן מהבחינה של קרבה פיזית והן מהבחינה של הקרבה המנטאלית (אנו חלק ממערך הלימודים).
בעבודה נעסוק בניתוח המכללה מכל הבחינות השיווקיות:
* ניתוח המבנה הארגוני.
* המידע שנאסף - לאן נלקח, האם נשמר, מתועד ו\או משמש את המכללה ולאילו צרכים.
* ניתוח הצרכן (התלמיד) מבחינת מידת המעורבות שלו ותפיסת הסיכון של המוצר בשוק.
* ניתוחי . s.w.o.t, p.e.s.t, porter, bcg
* אסטרטגיה שיווקית של המכללה מבחינת: המטרות והיעדים, סגמנטציה (פילוח שוק), מיצוב - איך המכללה מעצבת את מערך השיווק שלה על מנת שתתפוס עמדה דומיננטית בשוק.
* תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים.
* צינורות שיווק ועוד..

על מנת לבנות את העבודה נעזרנו ברכזת השיווק אשר נעתרה מיידית לסייע לנו. אנו נבצע ראיונות במהלך העבודה אשר כוללים שאלות על כל הנושאים שנזכרו לעיל וכדי שנוכל להשלים את התמונה ניעזר במנהלת המכללה אשר תוכל לתת לנו תמונה כוללת על היסטורית המכללה ואופן הקמתה. כמו כן נעזרנו גם בספרות הכתובה שסייעה לנו לבנות את השאלות לראיונות.

מכללת הולידיי אין נושאת את שם הרשת הגדולה המפורסמת בכל העולם, דבר המקנה לה יתרון על מתחרותיה - תדמור, דן גורמה (שעליהן נרחיב במהלך העבודה). את הרשת בארץ מחזיקה חברת "אפריקה ישראל תיירות ונופש" בבעלות לב לבייב. המכללה כיום בעלת ניסיון רב בתחום חינוך המלונאות, כמו כן התלמידים המסיימים במכללה מתקבלים לעבודה מיידית מעצם השם שיצא לה ברחבי הארץ.
לבאי המכללה מוצעים כל מקצועות המלונאות החל מפקידי קבלה דרך טבחים וכלה במנהלים בתחום. את המכללה מאייש צוות מורים מקצועי בעלי ידע וניסיון רב בתחום. מורים אלו דואגים להעביר את כל המידע ואפילו תורמים מהשכלתם האישית וניסיונם העשיר הנצבר במשך השנים לתלמידים.
מכללת הולידיי אין חורטת על דגלה את המטרה הראשית שלה והיא הכשרת דור חדש של אנשי מלונאות מקצועיים בעלי ידע נרחב, רענן ומפרה.
התיירות בארץ נמצאת בתקופת שפל מתמשך ואין לדעת מתי כל זה ישתנה לטובה. על כן, נשאלת השאלה המשמעותית ביותר והיא למה בעצם מלמדים מלונאות כאשר מצב התיירות בארץ (המושלך על המלונות ישירות) אינו נמצא בתקופתו הטובה? בתשובה לשאלה זו אמרה לנו רכזת השיווק שמתוך ניסיונה בתחום, ענף התיירות הוא ענף הפכפך ותלוי במצב המדינה. אנו מאמינים שכשיש נפילה תמיד לאחר מכן תבוא עלייה.
למרות המצב הנוכחי הלא-כל-כך-מסביר-פנים, שומרת המכללה על רף עלייה גבוה במספר הבוגרים מדי שנה במהלך 8 השנים האחרונות, מה שמראה על תכנית שיווקית מדוקדקת, מקיפה ויעילה למדי.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע על החברה ומוצריה
קורסים המוצעים במכללה
קורסים לעולים בהולידיי אין
מיקום המכללה
מסלול לימודים אקדמי
קהל היעד של המכללה
התפתחות המכללה בשנים האחרונות
מבנה ארגוני
בעלי תפקידים במכללה
מבנה ארגוני - תרשים
רכזת השיווק
מערכת המידע השיווקי
מעורבות הצרכן
תפיסת הסיכון של המוצר
ניתוח swot
ניתוח pest
ניתוח סביבה תחרותית עפ"י מודל היהלום של פורטר
אסטרטגיה שיווקית
מטרות ויעדים
סגמנטציה
מיצוב
תמהיל השיווק
מדיניות מוצרים
איפיון המוצר
אריזה
מיתוג
מחזור חיי מוצר
קידום מכירות המוצר
מקום הפצת המוצר
מדיניות מחירים
מטריצת bcg
תקשורת שיווקית
צינורות השיווק
תוכניות לעתיד
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

קוטלר.פ, הורניק.י.(1987)"ניהול השיווק":שיטות עיונים ואסטרטגיות, האוניברסיטה הפתוחה.

תגים:

אין · הולידיי · מלונאות · ניתוחים · שיווקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מכללת הולידיי אין למלונאות", סמינריון אודות "מכללת הולידיי אין למלונאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.