היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 14
עבודה מס' 67410
בדיקת אפקט ההטרמה ע"י חזרה תוך סקירת מודלים בתפיסה וזיהוי פרצופים בבני אדם.
6,510 מילים (כ-20 עמ'), 18 מקורות, 338.95 ₪
עבודה מס' 60907
ניתוח החברה ואופן המכירות.
3,702 מילים (כ-11.5 עמ'), 5 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 63004
מערך המכירות של שקם אלקטריק.
3,768 מילים (כ-11.5 עמ'), 0 מקורות, 193.95 ₪
עבודה מס' 50207
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (כ-12 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 63861
הגורמים המשפיעים על הטיזר הפרסומי כיוצר גירוי ותגובתיות מתמשכת בפרסומת
5,266 מילים (כ-16 עמ'), 10 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 20300
התייחסות לשאלות בנושא כגון - מהו ראשיתו ומומצאו, מהם טיפוסי בתי הכנסת המוכרים בישראל ואילו קווים ארכיטקטונים משותפים לבתי הכנסת שנסקרו.
2,119 מילים (כ-6.5 עמ'), 9 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 50742
מחקר זה, שנעשה באמצעות העברת שאלון ומבחן, בודק את השפעת נוכחותו של בוחן מוכר על תוצאות המבחן אצל נבחנים בעלי חרדה גבוהה.
2,720 מילים (כ-8.5 עמ'), 5 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 60693
בדיקת השפעתם של מאפייני המוכר (גיל, מין, הופעה, רהיטות דיבור) על הקונה.
3,791 מילים (כ-11.5 עמ'), 22 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 61092
השימוש בנרטיבים המשלבים אלמנטים מוכרים בכדי לנצלם להגדלת המכירות.
2,362 מילים (כ-7.5 עמ'), 14 מקורות, 216.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 14