היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך החדרת חברת "ביי פאס" לשוק רשתות השיווק

עבודה מס' 060210

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הכנסה של מכשיר ברקוד אישי לשימוש הלקוחות ברשתות השיווק הגדולות.

1,788 מילים ,2001

תקציר העבודה:

בעבודה זו נעמוד על תהליך החדרת חברת Buy-Pass לשוק רשתות השיווק תוך התמקדות בשיטת ה Self Checkout - ההולך ומתפתח בענף זה.
נבחן את איכות המוצר וחשיבותו, תהליך הטמעת מוצר תקין אצל הלקוח ותהליך החדרה לשוק רשתות השיווק. נבחן מתחרים קיימים בשוק ודרכי שיווק ופרסום מתאימים.

א. כללי
החברה עוסקת בפיתוח מוצר חדשני וראשון מסוגו בתחום ה- Self Checkout.
נראה כי קיימים כיום מספר פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום הסריקה העצמית של המוצרים והקופות ברשתות השיווק אך מוצר זה בא לתת מענה ופתרון מקיף הכולל בתוכו את אותם פתרונות שנתנו לפניו ואף משכלל אותם.

ב. המוצר
המוצר הינו סורק מוצרים (קורא ברקוד) המותקן על עגלת קניות ברשתות שיווק שונות.
הסורק מאפשר זיהוי המוצרים הנאספים לעגלה, רישומם במערכת המשולבת ברשת האירגונית, חישוב עלות משוכללת בכל שלב של הקנייה ודיווח סופי לעמדת Check out, אליה מגיעים הקונים בסיום הרכישה.
עמדת ה Check out - תקבל את כל נתוני הפריטים שנאספו במהלך הרכישה ותציג את הפירוט והסכום המשוכלל ותאפשר ללקוח לשלם באופן עצמאי במגוון אפשרויות תשלום (מזומן, אשראי, כרטיסי חבר וכד').

כמו כן המערכת תוכל לאפשר מעקב לגבי גיל הלקוחות, זיהוי שעת הרכישה, עדכון מיידי של חוסרים והחזרות סחורה במערכת המלאי וביצוע סטטיסטיקות לגבי אופי הלקוחות והתאמתם למוצרים.

ג. תחרות
תחום הפעילות של החברה מאופיין בתחרות רבה, ענף רשתות השיווק מתפתח בתנופה מהירה ואף הוא מכיל חידושיים כמעט יום יומיים כל זאת אודות לעידן האינטרנט.

כמעט לכל רשת שיווק כיום יש כרטיס מועדון חברים, סוג הלקוחות נבדק בקפידה ונערכים חישובים סטטיסטים על אופי הלקוחות והרגלי הצריכה שלהם.
להרבה רשתות יש אתר אינטרנט ולחלק ניכר מהן יש את אפשרות הזמנת המוצרים דרך האתר והבאתם ע"י משלוחים.

המוצרים עצמם מוחתמים כולם בברקודים וניתנים לזיהוי ע"י מערכות מחשוב חכמות.

עמדת הקופאי מצויידת במיטב הטכנולוגיה (סורק חכם, משקל אלקטרוני, מחשב ידידותי ברשת, מסוע, מערכות אזעקה ואבטחה שונות).

ד. פתרונות
החברה מספקת מספר פתרונות בסיסיים בתחום הרכישה ברשתות השיווק.
1. שיפור השירות ללקוח (חסכון בזמן יקר, מניעת טעויות אנושיות)
2. ניהול מלאי תקין - חוסרים מתעדכנים מיידית
3. בקרה על צריכת מוצר
4. בקרה על אופי הלקוחות והרגלי התנהגות אופייניים לכל סוג לקוח.
5. אפשרות הגדלת המכירות, שעות העבודה והמשמרות.
6. חסכון בעובדים
7. העלאת המוניטין של רשתות שיווק.
8. אפשרות עדכון מחירים מיידי

מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט ורשתות השיווק עצמן.

תגים:

מיחשוב · החדרת · מוצר · חידוש · טכנולוגי · ברקוד · חדשני · סריקה · עגלת · קניות · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך החדרת חברת "ביי פאס" לשוק רשתות השיווק", סמינריון אודות "תהליך החדרת חברת "ביי פאס" לשוק רשתות השיווק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.