היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח וניהול אטרקצייה תיירותית- 'לונה פארק תל אביב'

עבודה מס' 065424

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח וניהול של אטרקצייה על ההיבטים השונים, תוך בחינת הצד המעשי של הנושא בלונה פארק בת"א.

2,740 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

אטרקציות, לדעת Gunn (1994) הן המרכיב בעל העוצמה הגדולה ביותר בהיצע התיירותי. אם השוק מספק את גורם הדחיפה לתנועת התייר, אטרקציות מהוות את גורם המשיכה העיקרי. על פי Swarbrooke (2002) הן למעשה המניעות העיקריות ליציאתם של התיירים מהבית ומהוות את המוצר התיירותי המרכזי. Yale (1998) מוסיף וטוען כי האטרקציות ממוקמות בליבה של תעשיית התיירות, בלעדיהן אין צורך בשירותים התיירותיים האחרים. Swarbrooke (2002) טוען כי אטרקציות הן סקטור מאוד מורכב בתעשיית התיירות ואינן מובנות כהלכה. זאת מפני שקיימות למושג אטרקציה הגדרות רבות, אך אין הגדרה ברורה והולמת לכל סוגי האטרקציות. Middleton (1994) מגדיר אטרקציה תיירותית ככל משאב קבוע אשר נשלט ומנוהל לצורכי הנאה, שעשוע, בידור וחינוך של הציבור המבקר. לדעת Yale (1998) המושג אטרקציה הוא רחב וכולל מגוון אתרים, החל ממוזיאונים, מבנים ממשלתיים ואתרי מורשת ועד פארקי שעשועים. Swarbrooke (2002) מסווג אטרקציות לארבע קטגוריות עיקריות: אטרקציות טבעיות, אטרקציות מלאכותיות שהוקמו למטרת משיכת מבקרים, אטרקציות מלאכותיות שנבנו למטרות אחרות ואטרקציות המהוות אירועים מיוחדים. היבט חשוב בתפקידן של האטרקציות בתעשיית התיירות לדעת Swarbrooke (2002) הוא יחסי הגומלין בינן לבין גורמים אחרים בתעשייה ובעיקר היעד, התחבורה ומפעילי התיירות. על פי Holloway (1998) פארקי שעשועים הם כמובן אטרקציות שהוקמו למטרת התיירות והם באופן לא מפתיע האטרקציות הראשיות בתעשיית התיירות, המקבלות את מספר המבקרים הרב ביותר. לפי Travel an Tourism Analyst (2000) בספרו של Swarbrooke (2002) מספר המבקרים באטרקציות של וולט דיסני למשל, (שבעיני אנשים רבים הן סמל לכל עסקי פארקי השעשועים) הגיע ל- 89.2 מיליון מבקרים בשנת 1999. בעבודה זו, ננתח את תהליכי הפיתוח והניהול של האטרקציה התיירותית שנבחרה והיא פארק השעשועים "לונה פארק" בתל אביב. העבודה תהיה במבנה של חיבור ותתחלק לשלושה פרקים. בפרק הראשון נעסוק בפרופיל האטרקציה, הפרק השני ידבר על מרכיבי ההיצע שלה והפרק האחרון יעסוק בניהול האטרקציה על היבטיו השונים.
מטרת העבודה להבין את תהליכי הפיתוח והניהול של אטרקציות תיירותיות.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - פרופיל האטרקציה
המוצר התיירותי
הליבה העסקית
פרק 2 - מרכיבי ההיצע
שיקולים בתכנון
שירות
תשתיות ותחבורה
ידע
גורמי הצלחה קריטיים
פרק 3 - ניהול האטרקציה
התפיסה השיווקית
המשאב האנושי
ניהול פיננסי
ניהול התפעול
ניהול האיכות
ניהול השינוי
סיכום
מסקנות והמלצות
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

לדעת Swarbrooke (2002) רוב האטרקציות הן דוגמא קלאסית לכך שהמוצר הוא למעשה תמהיל המרכיב מוצר ושירות. על פי Lewis & Chambers (1989) אצל Swarbrooke (2002) מוצר הוא חבילת תועלות שעוצבו לצורך סיפוק צרכים ורצונות ולפתירת בעיותיהם של שוקי מטרה ספציפיים.

תגים:

מוצר · תיירותי · ניהול · השינוי · שעשועים · נופש · פנאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח וניהול אטרקצייה תיירותית- 'לונה פארק תל אביב'", סמינריון אודות "פיתוח וניהול אטרקצייה תיירותית- 'לונה פארק תל אביב'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.