היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדופיליה

עבודה מס' 070837

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות בנושא.

5,810 מילים ,13 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

מטרת העבודה שלי התגבשה במהלך עבודה יומיומית בשב"ס עם פדופילים. בעבודה זו אנסה לשפוך אור על תופעת ה"פדופיליה" ועל השלכותיה החברתיות והתרבותיות בתוך העיר. כתוצאה מגילוי תופעה עלו שאלות הבאות: מהי פדופיליה וגורמים למחלה? מהם קווים לדמותו? האם מדובר בסטיה מינית? איך ומי מטפל בפדופילים? האם הדרכים השונות לטיפול בפדופילים יעילות? כיצד מרחב העירוני מתמודד עם התופעה? השאלות ששאלתי את עצמי ומהסקרנות והתעניינות -שאלת המחקר שלי היא: מהם מימדי תופעת הפדופיליה במרחב העיוני וכיצד העיר מתמודדת עם תופעה זו?
מתוך הסקירה הרבה בנושא עולה כי פדופיליה הינה תופעה נפוצה בערים רבות בישראל וכי לא ניתן באמת להעריך את מימדיה בשל העובדה שרק בודדים נתפסים אך רבים עדיין פועלים בנסתר ובבחינת מימדי תופעה זו- רב הנסתר על הגלוי.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. סקירת ספרות
3.1 פדופיליה- רקע
3.2 תיאוריות להסבר התופעה
3.2.1 תיאוריית ההתנייה
3.2.2 תיאוריית התעללות מינית בילדות
3.2.3 תיאוריית מרכיבים נוירו-התפתחותיים
3.3 מימדי התופעה
3.4 פדופיליה ברשת
3.5 השלכות תופעת הפדופיליה
3.6 דרכי התמודדות עם התופעה במספר מישורים
3.6.1 טיפול תרופתי
3.6.2 פסיכותרפיה
3.6.3 כלים חוקיים
3.7 התמודדות עם התופעה במרחב העירוני
4. סיכום
4.1 דיון
4.2 מגבלות המחקר הנוכחי
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כמו בכל תחום, כך גם בתחום המיני, קיימת נורמה וכאלה החורגים ממנה. מה שהופך מעשה מסוים לסטייה הוא האופן שבו אנשים שופטים מישהו אחר, אשר מבצעים ומגיבים בתוקפנות כלפיהם. סטייה היא תופעה המעוררת סוג מסוים של תגובה שעיקרה גינוי חברתי, היא תופעה הניתנת לתצפית ולאיתור. פדופיליה היא אחת הסטיות אשר קיימות אצל בני אדם בכל התקופות. זהו חלק מיצרים שאדם איננו מסוגל לשלוט בהם וחייב לקבל סיפוק תוך כדי קיום יחסי מין או להגיע לסיפוק מיני על ידי צפייה . גם היום במאה ה-21 התופעה עדיין קיימת. למרות שרוב המדינות בעולם הוציאו את סטייה זו מחוץ לחוק ישנם מדינות מסויימות שבהן ניתן בהחלט למצוא את התופעה הזו כחוקית. בישראל כמובן פדופיליה היא מחוץ לחוק ובגינה ישנו עונש מאסר בפועל. יש לציין שסטייה מינית היא לא רק התנהגות שאינה תואמת את המקובל בנורמה החברתית, אלא צריכה להיות גם כזו שמפריעה לאדם וסביבתו (Abel & Osborn, 1992)

תגים:

עבירות מין · עברייני מין · התעללות מינית · טיפול · סטייה · ילדים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדופיליה", סמינריון אודות "פדופיליה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.