היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדופיליה

עבודה מס' 067671

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהי פדופיליה, סוגי פדופילים, תיאוריות המסבירות פדופיליה ויחס החוק לפדופיליה

3,708 מילים ,10 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בתופעת הפדופיליה, תוך התמקדות בצד הפדופיל ועבריינותו. בתחילה, יוצג מקור המונח פדופיליה ותינתן הגדרה נרחבת להתנהגות זו. לאחר מכן יוצגו נתוני רקע כלליים לפדופיליה, תוך התייחסות למאפייני הסטייה. בהמשך, יוצג המיון הרווח בספרות המקצועית לפדופילים: פדופילים קיבעונים, פדופילים נסגנים, פדופילים נצלנים ופדופילים תוקפנים, תוך התמקדות קצרה בכל אחד מהם. כמו כן, העבודה תתייחס לבעייתיות הנובעת מהתיאוריות לפדופיליה שהוצעו עד היום. לאור בעייתיות זו, יובא פירוט של עיקרי תיאורית ארבעת הגורמים לפדופיליה שנכתבה ע"י דיוויד פינקלהור וכוללת בתוכה את רוב ההסברים הקיימים לפדופיליה, הן במישור האינדיבידואלי והן במישור החברתי: חפיפה רגשית, משיכה מינית לילדים, חסימה וחוסר עכבות. לבסוף תינתן סקירה של יחס החוק לפדופיליה בישראל, בארה"ב ובאנגליה.

תוכן עניינים:
מבוא
מהי פדופיליה
מיון פדופילים
תיאוריה לפדופיליה - מודל ארבעת הגורמים
יחס החוק לפדופיליה - סקירה
סיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

המונח פארפיליה הוא מונח יווני שפירושו הוא סטייה מינית. זהו "מצב שבו ההתעוררות המינית של אדם, כמו גם סיפוקו, תלויים בהזיה מסוימת באשר לניסיון מיני בלתי שגרתי ההופך למוקד העיקרי של התנהגותו המינית" (עדן, 1996, עמ' 68).
פדופיליה היא סוג של פארפיליה. "המונח 'פדופיליה' נגזר משתי מילים: המילה היוונית Paidagogos שפירושה מחנך, מוליד ילדים ו- Philia שפירושה אהבה" (עדן, 1996, עמ' 75). על פי הלקסיקון למונחי פסיכולוגיה, "פדופיליה היא משיכה לילדים שהשתמעותה מינית ומוגבלת לתחושות מיניות של אדם מבוגר כלפי ילד. פדופיליה מסווגת כפארפיליה רק כאשר היא מובילה לפעילות מינית ממשית והילד טרם הגיע לגיל ההתבגרות" (ריבר, 1992, עמ' 526).

תגים:

פארפיליה · סטייה מינית · משיכה לילדים · פדופילים · דחף מיני · חפיפה רגשית · חסימה · חוסר עכבות · חוק · פינקלהור · חוק מייגן · התעללות · אונס · אלימות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדופיליה", סמינריון אודות "פדופיליה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.