היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדופיליה

עבודה מס' 066809

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית וניתוח הסרט "לתפוס את הפרידמנים".

2,714 מילים ,20 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

התעללות מינית בילדים היא נושא כאוב וטראומטי, קודם כל עבור הקורבנות ומשפחותיהם, אך גם ברמה החברתית - מוסרית. לאחרונה נוצרה התעניינות עמוקה מצד הציבור לתופעה, אם כביטוי לגידול בשכיחות התופעה, או כשיקוף התעסקות תקשורתית מורחבת בנושא. נתון מדאיג מראה, שמבחינה סטטיסטית כמעט 20% מכל הילדים בלי קשר למינם, יתנסו בסוג מסוים של התעללות מינית לפני יום הולדתם ה- 18 (O'brian & Goldstein, 1988).
מרבית ההגדרות לפדופיליה מציינות שיחסים מיניים בין מבוגרים וילדים הם בגדר התעללות מינית בילדים (אליצור ואחרים, 1994 ; טילמאן, 1995; Renvoize, 1993). ישנן מספר גישות המנסות להסביר את תופעת הפדופיליה, ביניהן גישות ביולוגיות (Goodman, 1987), גישות פסיכולוגיות-פסיכואנליטיות (Freud, 1948), גישות סוציולוגיות (Herman, 1981), וגישות למידה חברתית, (Lews & Goldstein, 1998).
עבודה זו מציגה את תופעת הפדופיליה בעזרת ניתוח הסרט "לתפוס את הפרידמנים", סרט דוקומנטרי של הבמאי אנדרו ג'ארקי. הסרט מתאר את חייהם של משפחה ממוצעת בארה"ב, שני הורים ושלושה בניהם, הסרט מראה את החקירה המפותלת המגלה שהאב ואחד מבניו מואשמים במאות פשעים מזעזעים.

תוכן העניינים:
- מבוא
- סקירת ספרות
מהי פדופיליה
תיאוריות להסברת התפתחות הפרעת הפדופיליה
הפרופיל הפדופילי
- ניתוח הסרט
צירי ה DSM VI
- דיון
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

המונח פדופיליה הוגדר לראשונה על-ידי הפסיכיאטר הגרמני Krafft Ebing ( Krafft Ebing, 1886).
על פי Ebing (1886), פדופיליה היא מצב בו מבוגר נמשך מבחינה ארוטית לילד. כחיזוק להגדרתו של Ebing (1886, ישנם מספר מחקרים המדגימים את התופעה כמבוססת על העדפה ארוטית לילדים (Freund, 1967).

תגים:

פדופיליה · התעללות · מינית · ילדים · ילדות · סטיה · אלימות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדופיליה", סמינריון אודות "פדופיליה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.