היישום אינו מחובר לאינטרנט

תורת המשחקים - תחרויות טאלוק

עבודה מס' 070792

מחיר: 599.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התכנון האופטימלי של תחרויות מוטות בסביבת טאלוק ודיון בתחרות מרובת שחקנים שבה השחקנים מעריכים את הפרס באופן שונה.

4,005 מילים ,7 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

בעבודה זאת אבחן את התכנון האופטימלי של תחרויות מוטות בסביבת טאלוק, בהם למתכנן התחרות יש את היכולת לקבוע כללי תחרות מפלים על מנת להשפיע על הכנסתו. אדון בתחרות מרובת שחקנים שבה השחקנים מעריכים את הפרס באופן שונה כאשר, מתכנן התחרות רשאי להכריז על יחס תלוי-זהות בכדי לשנות את התחרותיות היחסית שלהם.
כמו כן, אציג טכניקה שנותנת מענה לאתגר הטכני במציאת שיווי משקל בתחרות א-סימטרית מרובת משתתפים ואדגים כיצד טכניקה זו אינה מאבדת את כוחה בסביבה זו על ידי הרצת סימולציה של מספר תחרויות תחת מגבלות שונות.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. סקירת ספרות
4. תכנון אופטימלי של תחרויות טאלוק מוטות
4.1 המודל התיאורטי
4.2 תכנון התחרות במגבלת שיווי משקל
4.3 ניתוח המודל
4.4 ניסוח מחדש של בעיית המתכנן
5. הקצאת משאבים אופטימלית לתחרויות מו"פ
6. תרומה אישית
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בתחרות, המתחרים משקיעים מאמץ בלתי הפיך בכדי להתמודד על פרסים מוגבלים. קיימות מגוון דוגמאות לתחרויות מסוג זה, כמו למשל בחירות, קבלה למוסדות אקדמיים, ואירועי ספורט. הספרות הכלכלית הניבה תובנות משמעותיות לגבי התנהגותם האסטרטגית של מתכנני התחרות בתגובה לכללים המוסדיים. דבר זה עורר, בתורו, עניין נרחב בתכנון תחרויות, המשנה את האלמנטים המבניים של התחרות בכדי להשיג את מטרתו המוצהרת של המתכנן.
בעבודה זו, אתמקד בתכנון תחרויות שבין המתחרים יש חוזקות, יכולות שונות ואף מידע שאינו בהכרח זהה. בתחרות מסוג זה, למתכנן יש אפשרות להשפיע באופן מפלה באמצעות קביעת ווקטור משקולות שלפיו ישוקללו מאמצי המתחרים. באמצעות הווקטור, המתכנן יכול להעדיף מתחרים ספציפיים ולהטות את התחרות, כמו למשל במקרה של העדפה מתקנת בקבלה למוסדות אקדמיים או בקבלה לעבודה, כאשר מטרתו הינה למקסם תועלתו. זאת לאור העובדה שהספרות הענפה לגבי תחרויות מוטות באופן אופטימלי מתמקדת כמעט אך ורק בתחרויות עם שני שחקנים או ביעדי תכנון מוגבלים. מגבלות אלו נגרמו בעיקר בידי האתגר הטכני של פתרון שיווי המשקל בתחרות א-סימטרית מרובת משתתפים. בעבודה הנוכחית אתייחס לתחרות טאלוק (Tullock) הפופולרית ואציג פיתוח אלגוריתם המאפשר להשיג פתרון אופטימלי (שיווי משקל) בתחרות מפלה.

תגים:

חשיבה אסטרטגית · תחרות · תכנון · שחקנים · תחרות מפלה · Biased Contests

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תורת המשחקים - תחרויות טאלוק", סמינריון אודות "תורת המשחקים - תחרויות טאלוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.