היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניצחונות דינאמיים בתחרויות עוקבות

עבודה מס' 070120

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תחרות מסוג טאלוק - בחינת המוטיבציה לאורך הזמן בסדרת תחרויות עוקבות בהן למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה.

4,122 מילים ,9 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

עם התחרות הגוברת בסביבה דינמית, יתרון תחרותי עשוי להיות חשוב מאוד כדי להשיג ביצועים טובים יותר ותוצאות טובות יותר עבור מתחרה כזה או אחר. בהקשר זה נאמר (Azzam, Abou-Moghli, Mustafa, & Ayed, 2012) כי קיים יתרון תחרותי כמטרה אסטרטגית, מאחר וביצועים טובים קשורים להשגת יתרון תחרותי (Azzam, Abou-Moghli, Mustafa, & Ayed, 2012). במונח תחרויות עבודה זו מתכוונת לאינטראקציות כלכליות או חברתיות שבהן שני שחקנים או יותר מתחרים על השליטה במשאבים, או לחילופין על זכייה בפרסים. המשאבים שהושקעו בתחרות על ידי השחקנים השונים קובעים במידה רבה את ההסתברות שלהם לזכות בפרס (Chowdhury, & Sheremeta, 2011). יש מצבי תחרות רבים בהן מתמודדים נפגשים יותר מפעם אחת , כאשר המתמודד שזכה בסבבים מוקדמים מקבל יתרון בסיבובים מתקדמים, וכן יתרון בקבלת הפרס. בעבודה זו נבחן את המוטיבציה לאורך הזמן באמצעות בחינת המודל של תחרות ובה למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה.
עבודה זו מחולקת לשלושה פרקים: בפרק הראשון מוצגת סקירת ספרות הדנה בתחרויות דינמיות, זכייה בפרס וניצחון דינמי. בפרק השני מוצג המודל שמתואר במחקרם של המדגיש מוטיבציה לאורך הזמן באמצעות תחרות שבה למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה. בפרק השלישי תוצג התרומה האישית של עבודה זו לתחום הנחקר והרחבה אפשרית למודל שלעיל.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
המודל
סיכום מסקנות ותרומה אישית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תחרות דינמית בין שני שחקנים המתחרים אחד נגד השני כוללת שלבים שונים. בכל שלב השחקנים מתעמתים וחלקם מנצחים בשלבים השונים בתחרות. חשוב לזכור כי התחרות הינה דינאמית ולפיכך עשויה להשתנות במהלך שלביה השונים. כך גם המשאבים והתגמולים שהוקצו לכל שלב. שיווי משקל המושלם של תחרות דינמית הינו כאשר ערך הניצחון הינו שווה במהלך השלבים, וכאשר הקצאת המשאבים לשחקנים חלשים יורדת עם השלבים. חלוקת פרסים למנצחים מאזנת את השחקנים ( Sela, & Erez, 2013). לפיכך, יתרון ניצחון הוא יתרון המושג בתחרות הממקסמת את המתמודדים שדורגו במקום גבוה בתחרות. מקסום התחרות הנה באמצעות פרסים או תשואה קבועה בהתאם לדירוג השחקן בתחרות.

תגים:

תורת המשחקים · השקעת מאמצים · הסתברות זכייה · חלוקת פרס · תחרות · יתרון תחרותי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניצחונות דינאמיים בתחרויות עוקבות", סמינריון אודות "ניצחונות דינאמיים בתחרויות עוקבות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.