היישום אינו מחובר לאינטרנט

ספורט בחברה הישראלית

עבודה מס' 070681

מחיר: 149.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאפייני החברה הישראלית, זהות קבוצתית וספורט עממי.

3,686 מילים ,16 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבדוק את הספורט העממי ואת מאפייניו בחברה הישראלית. פרק 2 עוסק במאפייני החברה הישראלית לעומת חברות אחרות. פרק 3 עוסק בזהות קבוצתית. פרק 4 עוסק בפעילויות ספורט עממי.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. החברה הישראלית
3. זהות קבוצתית/קולקטיבית
4. פעילות ספורט עממי
5. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

החברה הישראלית כיום סובלת ממשבר בזהות שלה כחברה. כדי להבין את הסיבה לכך יש להבין מאיזה מרקם בנויה החברה הישראלית ובאיזה מידה המרכיבים שלה מלוכדים והדוקים כחברה אנושית. כלומר, יש להבין מהו מצב הצבירה של החברה הישראלית (פלג, 2010).
קיימים שלושה מצבי צבירה שבהן חברות אנושיות מגיעות לידי התלכדות: חברה אינסטרומנטלית; חברה ממשית; וחברה מדומיינת. בחברה אינסטרומנטלית החברים מתלכדים יחד כדי להשיג מטרה מסוימת. לאחר השגת מטרה זו אין לחברים עוד צורך להישאר יחד, והחברה מתפרקת. לעומת חברה אינסטרומנטלית, חברה ממשית אינה נוצרת לשם השגת מטרה מסוימת, אלא עצם התלכדות החברים היא המטרה. חברי הקבוצה רוצים באיחוד ופועלים רבות לשמירתו, ולכן היא קשיחה יותר מהחברה האינסטרומנטלית, ולא ניתן לפרקה בקלות. חברה מדומיינת היא חברה, שבגלל גודלה הרב החברים אינם יכולים להכיר אישית זה את זה ונאלצים לדמיין את הקרבה והקשרים עם החברים האחרים. הדמיון הזה נועד לשמר את האיחוד של החברה כמו בחברה ממשית (פלג, 2010).

תגים:

החברה הישראלית · זהות קבוצתית · ספורט · זהות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ספורט בחברה הישראלית", סמינריון אודות "ספורט בחברה הישראלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.