היישום אינו מחובר לאינטרנט

וול-מארט - Walmart

עבודה מס' 070640

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האסטרטגיה הגלובלית של החברה.

2,283 מילים ,4 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

בעבודה מבוצע ניתוח התפתחות גלובלית של חברת וול-מארט, עפ"י השאלות:
שאלה 1: כיצד וולמרט נהנית מההתרחבות הבין לאומית. האם היא יכולה להנות מכך. מה היא מרויחה מכך. מה המוטיבציות שלה ?
שאלה 2: מה הסיכונים של החברה כשהיא יוצאת לשוק בחו"ל ואיך אפשר למתן אותם? מה הסיכונים ש"וול-מארט" התמודדה עמם כאשר נכנסה לשווקים קמעונאים אחרים?
שאלה 3: הכניסה הראשונה למקסיקו - למה עשו את זה במיזם משותף? ולא הקמה לבד או רכישה של מקומי? למה לא לתת זכיינות. למה לא יצוא מארה"ב. למה "וול-מארט " קנתה את השותף המקסיקני ב 1998?
שאלה 4: מה האסטרטגיה של "וול-מארט" במקסיקו - גלובל ,מולטי נשיונל/לוקליזישן, אינטרנשיונל, טרנסנשיונל. איזה אסטרטגיה גלובלית יש להם? האם ההתאמה המקומית גבוהה או נמוכה. מה ההתאמה של הורדת עלויות שלהם?

קטע מהעבודה:

מאז הקמתה וול-מארט ביססה את עצמה במשך השנים כחברה הקמעונאית הגדולה ביותר בתוך ארה"ב ובהמשך כחברה הקמעונאית הגדולה ביותר בעולם.
בשנת 1990 החברה הבינה שהיא קרובה למיצוי צמיחה בשוק האמריקאי - על פי ניתוחי החברה לקראת שנות ה- 2000, הצמיחה תוגבל בשל רוויה בשוק המקומי. זו הסיבה המרכזית שהחברה החליטה בשעתו להתרחב גלובאלית. אכן כך, בשנת 1991 פתחה את הסניף הראשון שלה במקסיקו, כמיזם משותף יחד עם קמעונאי מקומי CIFRA. בשנת 1998 החברה רכשה את הקמעונאי המקומי ובשנת 2005 וולמראט כבר החזיקה ב- 700 חנויות במקסיקו עם רווח של 12.5 מליארד דולר. "החוויה המקסיקנית" היובית הוכיחה לוול-מארט שהיא יכולה להתרחב בהצלחה מחוץ לארה"ב והיא אכן התרחבה בהמשך למדינות נוספות, כפי שפורט בסעיף קודם.

תגים:

Wal-Mart · Walmart · וול מארט · וולמרט · גלובל · מולטי נשיונל · לוקליזישן · אינטרנשיונל · טרנסנשיונל · חברה רב לאומית · בינלאומיות · גלובליזציה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא " וול-מארט - Walmart ", סמינריון אודות " וול-מארט - Walmart " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.