היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת דוקאטי - ניתוח מקרה

עבודה מס' 070444

מחיר: 164.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח 'קייס-סטאדי' של חברת דוקאטי, שבוחן את המשבר שחוותה, ובעיקר את הturnaround המהפכני שעברה על ידי המנכ"ל החדש, מינולי.

2,954 מילים ,2015

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננסה לנתח את פועלה של דוקאטי בשוק האופנועים, ואופנועי הספורט בפרט. לאחר שנבין את הרקע להתרחשות, נעמוד על המשבר העמוק אשר חוותה החברה בשנות ה- 90' שאף החל קודם לכן, ונתחקה אחר הצעדים שביצע המנכ"ל החדש להבראת החברה. עיקר פועלו נגע במספר עיקרים - ראשית, זיהוי הבעיה. לאחר מכן זיהוי החולשות והחוזקות בחברה, שכללו את ההנהלה החלשה ועם זאת את הפוטנציאל הגלום בדמות המוצר אותה היא מייצרת, המשאב האנושי שלה וכן המשאב הלא ממשי - המותג.
בניתוח המקרה נשים דגש על דמות המנכ"ל, מינולי, אשר היה בעל חזון שונה מעמיתיו, ובעל תפיסה שיווקית מהפכנית לחברה אשר באה להתמקד בערכים נוספים של המוצר ולדבר בשפה שונה עם הלקוח, מעבר לתועלתו הפונקציונאלית.
בהמשך, נבצע ניתוח של הפן התחרותי בשוק לאחר צמיחתה של דוקאטי והאפשרויות העומדות בפני השחקניות בשוק זה, מביסוס מעמדה בסגמנט הספורט להתרחבות לעבר שוק נוסף. מתוך כך נעמוד על האסטרטגיות הזמינות ודרך הפעולה המומלצת לדוקאטי, בהתחשב ביעדי הצמיחה שהציב לה מינולי ובדרכי הפעולה האפשריות של המתחרות. ומניתוחים אלו, אפוא, נמליץ על אסטרטגיה מומלצת מבחינתנו להמשך.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע
המהפך של מינולי
תחרות
אלטרנטיבות אסטרטגיות
סיכום

קטע מהעבודה:

ההיגיון הכלכלי הבסיסי שעמד מאחורי המהפך של מינולי היה בהתרכזות ביכולות החברה, בהרחבת בסיס הלקוחות ע"י מיתוג מחדש ובשיפור יכולות הייצור שלה. לכן, בשלב הראשון, הוא ניסה לעמוד על יתרונותיה. הוא זיהה שלושה יתרונות מרכזיים; ראשית, מבחינת המשאבים הממשיים, הוא הבחין כי החברה מספקת מוצרים ברמה גבוהה, אף אם עדיין פחות יעילים ואמינים מהמוצרים אותם מספקים המתחרים היפנים.

תגים:

דוקאטי · DUCATI · מהפך אסטרטגי · turnaround · רכב · אופנועים · מהפך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת דוקאטי - ניתוח מקרה", סמינריון אודות "חברת דוקאטי - ניתוח מקרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.