היישום אינו מחובר לאינטרנט

המשגת סיפור מקרה על פי אוטו קרנברג והיינץ קוהוט (תרגיל)

עבודה מס' 067828

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המשגה של אוטו קרנברג למקרה של הפרעת אישיות גבולית והמשגה של היינץ קוהוט למקרה של הפרעה נרציסיסטית.

1,110 מילים ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו מנתחת שני סיפורי מקרה: הראשון הוא מקרה של הפרעת אישיות גבולית המתואר על פי הגישה של קרנברג; והשני הוא מקרה הפרעת אישיות נרציסיסטית המתואר על פי הגישה של קוהוט.

קטע מהעבודה:

ארגון האישיות שלו, משמש כשריון שמטרתו שמירה וויסות של הערך העצמי. אולם מכיוון שהוא חסר את מנגנון בקרת הוויסות, העצמי שלו מרגיש פגוע ומבולבל והוא נשען על אחרים בכדי לגרום לעצמו להרגיש בעל או חסר ערך. הוא משתמש במטפלת בכדי לעלות את ערכו העצמי כשהוא מתאר את הקשר בינם כחזק ואותה כאישה משכילה וכמו כן, הוא עושה את אותו השימוש בהוריו, כשהוא מצהיר עליהם כמודל בשבילו ומתאר אותם כמצליחנים.
היעדר פונקציות הזולת-עצמי, הביאו לפגיעה במימדי הקוהרנטיות הויטאליות וההרמוניה שבערכו העצמי. הדבר, בא לביטוי בתחושה פרגמנטארית, דיס הרמונית וכאוטית. הוא מרגיש כאילו הדברים לא שייכים אליו, כאילו אין דבר שמחבר אותו ושהעצמי שלו מתפרק. ומבנה העצמי הקיים, מאופיין באי ויטאליות, עייפות ותשישות שהיא גם פיזית וגם נפשית. אישיותו, לא סיימה להתפתח היא אינה אינטגרטיבית ויציבה וניתן לראות בה תנודות רבות המופיעות בעיקר לאחר פגיעה בתחושת העצמי.

תגים:

אוטו קרנברג · היינץ קוהוט · המשגה · סיפור מקרה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המשגת סיפור מקרה על פי אוטו קרנברג והיינץ קוהוט (תרגיל)", סמינריון אודות "המשגת סיפור מקרה על פי אוטו קרנברג והיינץ קוהוט (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.