היישום אינו מחובר לאינטרנט

טיפול באמנות בחולי סרטן

עבודה מס' 070416

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גורמים למחלה, דרכי התמודדות, ומחקרים אודות השפעת טיפול באמנות על חולי סרטן.

1,601 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק תחילה במחלת הסרטן, הגורמים למחלה והתמודדות החולים עימה. בחלק השני אדון בטיפול באומנות עם חולי סרטן מבוגרים ואתמקד בשני מחקרים החוקרים את יעילות הטיפול באומנות כאמצעי להפחתת דיכאון, חרדה ותשישות אצל החולים.

חלק א'- מבוא
חלק ב'- חיבור לשטח:
Nainis; Paice; Ratner; Wirth; Lai & Shott (2006)
Bar-Sela; Atid; Danos; Gabay & Epelbaum (2007)
חלק ג'- סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חולי סרטן, כקבוצה, פגיעים במיוחד לדיכאון ולחרדה. האבחנה של מחלה מסכנת חיים באופן בלתי נמנע גורמת לפחד ולחוסר ודאות, גם כאשר התחזית אופטימית יחסית. על פי הערכות כ- 25% מחולי הסרטן עומדים בקריטריונים האבחוניים לדיכאון מג'ורי או להפרעות חרדה. להפרעות אלו השפעה חמורה על איכות חייו של המטופל, הן עלולות להוביל לחוסר מסוגלות לעמוד בטיפולים במחלתו ואף קשורות בשהויות ארוכות בבתי חולים (Bar-Sela; Atid; Danos; Gabay; Epelbaum, 2007, p. 980).

תגים:

סרטן · טיפול באמנות · תרפיה באמנות · יצירתיות · תרפיות · אומנות · מחלות סופניות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טיפול באמנות בחולי סרטן", סמינריון אודות "טיפול באמנות בחולי סרטן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.