היישום אינו מחובר לאינטרנט

מקומה של הרפואה המשלימה בטיפול במחלות בכלל ובמחלת הסרטן בפרט

עבודה מס' 064173

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת חלק משיטות הריפוי ומקומה של הרפואה המשלימה בטיפול במחלות בכלל ובמחלות חשוכות מרפא, בעיקר במחלת הסרטן.

3,826 מילים ,5 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

הרפואה המשלימה מוגדרת בדרך השלילה, דהיינו "התערבות רפואיות שאינן נלמדות בפקולטה לרפואה או שאינן ישימות בבתי חולים". על פי הגדרות אלו, ההתייחסות לרפואה המשלימה מעצם היותה מכונה "אלטרנטיבית", היא כאל חלופה לרפואה המערבית. זוהי חלופה שאינה מדעית, מאחר שאינה מבוססת על עובדות מדעיות, לכן היא מוקצית ע"י רוב הקהילה הרפואית המערבית. למרות זאת קיימת בשנים האחרונות עלייה משמעותית במספר הפונים להסתייע ברפואה זו.
ברפואה המודרנית קיימת תופעה מוכחת הנקראת רפואת גוף ונפש, המושג מתייחס לגוף ולנפש כיחידה אחת - כשלם. זהו הבסיס לרוב שיטות הרפואה המשלימה ואולי גם סוד הפופולאריות של שיטות אלה.
בעבודתי זו אנסה לסקור חלק משיטות הריפוי ואת מקומה של הרפואה המשלימה בטיפול במחלות בכלל ובמחלות חשוכות מרפא, בעיקר במחלת הסרטן.
מחלת הסרטן הנה מחלה קשה ומורכבת וכך גם הטיפול בה. עלינו להדגיש ולהבהיר כי הרפואה האלטרנטיבית, עם היסטוריה ארוכה ומידע מצטבר של אלפי שנים, אינה מתיימרת להציג פתרון מוחלט או תשובה חד משמעית - בתחום זה. למעשה, כל טיפול וכל גישה, ממדיטציה ועד כימותרפיה, המסייעים לחולה בהתמודדות עם המחלה ראויים לכבוד ולהערכה.

ראשי פרקים:
מבוא
שאלת מחקר
מחלת הסרטן
טיפול באקופונקטורה (דיקור סיני) בחולי סרטן
הרפואה הטיבטית
שיטות אלטרנטיביות בולטות נוספות לטיפול בחולי סרטן
מחקרים נוספים שנערכו בסין - טיפול בעזרת צמחים שונים
מסקנות ודיון
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

תגים:

רפואת · גוף · ונפש · קונבנציונלית · טיפולים · דיקור

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מקומה של הרפואה המשלימה בטיפול במחלות בכלל ובמחלת הסרטן בפרט ", סמינריון אודות "מקומה של הרפואה המשלימה בטיפול במחלות בכלל ובמחלת הסרטן בפרט " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.