היישום אינו מחובר לאינטרנט

רפואה משלימה- מעמד חוקי

עבודה מס' 064361

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התפתחות ה"רפואה המשלימה" בעולם ובישראל בפרט, הגורמים שהביאו להתפתחותה והשפעתם על המעמד החוקי של ה"רפואה המשלימה" בישראל.

3,280 מילים ,30 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זאת אבחן את התפתחותה של ה"רפואה המשלימה" בעולם ובישראל בפרט, ואבחן את הגורמים שהביאו להתפתחותה ואת השפעתם על המעמד החוקי של ה"רפואה המשלימה" בישראל.
משום שהמושג "רפואה משלימה" בעל פירושים רבים אתמקד בפירוש המקובל ביותר הרואה ב"רפואה המשלימה" כאמצעי הבא לסייע לחולה בנוסף לרפואה הקונבנציונאלית ולא להחליפה.
רוב המידע הקיים בנושא נמצא באינטרנט, לכן חלק גדול מהמידע המופיע בעבודה נילקח משם. השאיפה הייתה שהמידע שנילקח יהיה אובייקטיבי ולא מוטה, אף כי מרבית החומר המפורסם, פורסם ע"י בעלי עניין.

קטע מהעבודה:

לרפואה משלימה שמות רבים, ביניהם: רפואה אלטרנטיבית, הוליסטית, טבעונית, לא קונבנציונאלית, לא ממסדית ועוד. ריבוי המושגים מצביע על חוסר בהירות רבה בקרב המשתמשים, וגם בקרב הרופאים המטפלים. קשה למנות את כל שיטות הריפוי החלופיות הקיימות בעולם, זהו תחום שגדל ומתפתח כל הזמן. השם המקובל כיום (ובו אשתמש גם אני) הוא "רפואה משלימה", משום שהוא מבטא את הקשר שבין הרפואה הסטנדרטית, לבין ה"רפואה המשלימה". תחת שם זה נסווג את כל מה שאיננו רפואה קונבנציונאלית.

תגים:

רפואה · ומשפט · אלטרנטיבית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רפואה משלימה- מעמד חוקי", סמינריון אודות "רפואה משלימה- מעמד חוקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.