היישום אינו מחובר לאינטרנט

בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות אצל ילדים בכיתות א' - ד'

עבודה מס' 070402

מחיר: 384.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התופעה ומספר היבטים מרכזיים שלה.

7,017 מילים ,13 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

הפרעת קשב וריכוז (ADHD) היא הפרעה המופיעה בתקופת הילדות ומתאפיינת בקשיים בקשב ובריכוז ובאי שקט מוטורי. שכיחותה באוכלוסייה עומדת על 3-7%, כאשר השכיחות גבוהה פי 2-3 בבנים מאשר בנות. אבחון ההפרעה מתבסס על שני סוגי סימפטומים התנהגותיים: סימפטומים של קשיים בקשב, וסימפטומים של אימפולסיביות והיפראקטיביות.
תופעת הקשב והריכוז והיפראקטיביות כוללת מס' נושאים מרכזיים שקשורים לתופעה. במסגרת העבודה, בחלק התיאורטי, החלטתי לעסוק בכמה מן הנושאים הבולטים שבהם.

תוכן עניינים:
הקדמה
פרק 1 - מהי הפרעה, מהם הגורמים, מהם המאפיינים
פרק 2 - אבחון
פרק 3 - קשיים
פרק 4 - פתרונות
פרק 4 - מערכת החינוך
פרק 5 - סיכום/ דיון
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

על פי המקורות הספרותיים ADHD מוגדרת כהפרעת קשב וריכוז עם פעלתנות יתר והיא ההפרעה השכיחה ביותר בתקופת הילדות. למעשה, מדובר במקבץ של תסמינים מאפיינים ולא במחלה מוגדרת; התסמינים כוללים סימנים של חוסר קשב, פעלתנות יתר ואימפולסיביות (פזיזות). האבחנה מתבססת על הערכה קלינית, ושאלונים מובנים שתוצאותיהם מעידות על חומרת ההפרעה (שטיינברג, 2006).

תגים:

ADHD · היפראקטיביות · אימפולסיביות · ילדות · סימפטומים · התנהגותיים · בית ספר · בעיות · לימודים · רגשיים · חברתיים · דימוי עצמי · חינוך

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות אצל ילדים בכיתות א' - ד'", סמינריון אודות "בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות אצל ילדים בכיתות א' - ד'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.