היישום אינו מחובר לאינטרנט

רענון מותג ותיק - בורגר ראנץ'

עבודה מס' 070283

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת נכסיות המותג באמצעות מודל ה- TME והצעת אסטרטגיה לרענון.

8,022 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

העבודה הינה מחקרית והתבססה על מודל TME (The Momentum Engine), מודל אמפירי לבחינת נכסיות מותגים ויכולתם לצמוח בשוק תחרותי.
הענף עליו בוצע המחקר הוא ענף ההמבורגר המהיר בישראל, ענף תחרותי עד מאוד, הכולל את רשתות מקדונלד'ס, ברגר קינג ובורגראנץ'. המותג העיקרי לניתוח בעבודה זו הוא בורגראנץ'.
ברמה האמפירית בוצע מחקר בקרב 40 משתמשים בקטגוריה/ענף שחולקו ל-20 משתמשים עיקריים בבורגראנץ' ו-20 משתמשים עיקריים במתחרים, במטרה לבחון קבוצות מומנטום שונות, גודלן ומאפייניהן, חשיבות הערכים המרכזיים בענף, השוואת ביצועם בקרב שלושת המותגים נושאי העבודה, ומנופי גיוס, העמקת קניה ושימור לקוחות בענף.

בעזרת תוצאות המחקר בוצעו יתר חלקי העבודה, התאורטיים, כגון ניתוח SWOT למותג העיקרי, תיאור מיצובו הנוכחי ומפתח המותג וכן חלקים יישומיים כגון פיתוח מפתח מותג מעודכן ועקרונות אסטרטגיה שיווקית לרענון המותג בקרב קהלים וערכים שיש להתמקד בהם על מנת להגיע לצמיחה מקסימלית.

תוכן עניינים:
מבוא
השוק והתחרות
מודל TME: מתודולוגיה וממצאים
ניתוח SWOT
מיצוב ומפה תפיסתית
מפתח מותג נוכחי
מפתח מותג מעודכן
אסטרטגייה שיווקית לרענון המותג
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה (אתרי אינטרנט)
נספחים

קטע מהעבודה:

מטרת המחקר
באמצעות מודל ה- TME נבדוק את נכסיות בורגראנץ'- האם למותג יש היכולת לצמוח בשוק הישראלי התחרותי של מזון המבורגר מהיר, קרי לרכוש צרכנים חדשים, לשמר את הקיים ולהעמיק קנייה בקרב הלקוחות הקיימים למול מתחריו העיקריים.
נערוך חיזוי של התנהגות צרכנים (נאמנות, נטישה) והפחתת המותג (צמיחה, דעיכה).
לבסוף, בעזרת תוצאות המודל, נקבל כלים לפעולה במובן של רענון המותג במידה ויידרש וכן הקהלים והערכים שיש להתמקד בהם אשר יביאו לבורגראנץ' צמיחה מקסימלית.

מתודולוגיה
לצורך עבודה זו ערכנו סקר נוחות מובנה ולא מוסווה בקרב 40 נשאלים ממרכז הארץ. על בסיס תוצאות המחקר בוצעו ניתוחים כמותיים של המידע.
הנשאלים חולקו לשתי קטגוריות:
"משתמשים"- אנשים הנוהגים לצרוך כמותג עיקרי את רשת בורגראנץ'
"לא משתמשים"- אנשים הנוהגים לצרוך כמותג עיקרי את רשת מקדונלד'ס ו/או ברגר קינג
השאלון מצורף כנספח לעבודה זו.

תגים:

עבודת גמר · מותג · סמינר · ניהול · פיתוח מותגים · TME · מזון מהיר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רענון מותג ותיק - בורגר ראנץ'", סמינריון אודות "רענון מותג ותיק - בורגר ראנץ'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.