היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ותכנון השיווק- שמפו CREMA

עבודה מס' 070281

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף והמותג והצעת חלופות אסטרטגיות.

8,266 מילים ,2007

תקציר העבודה:

העבודה הינה תיאורית בעיקרה והתבססה על מקורות גלויים מהאינטרנט ומהכרה מוקדמת עם התחום.
הענף נושא עבודה זו הינו ענף השמפו בישראל, ענף תחרותי עד מאוד, הכולל חברות ומותגים בינלאומיים דומיננטיים לצד חברות ומותגים ישראליים- כולם נלחמים על כיסו של הצרכן עם מוצרים טובים ולרוב דומים, במובן הפונקציונאלי.
במרכזה של עבודה זו עומדת חברת קוסמופארם, חברה ישראלית צעירה יחסית אך מצליחה, בעלת המותג המונוליטי Crema, בין השאר, בעל מוצרי טיפוח לשיער כגון מסכות, שמפו ומרכך.
מטרת העבודה היא לנתח את המותג Crema לצד מתחריו העיקריים בענף השמפו, תוך הגדשת הסביבה העסקית והתחרותית הקרובה הפועלת בשוק הפרמיום וכן מותגים נוספים, יוקרתיים פחות, העשויים לחלוק קהלי יעד פוטנציאליים.
ראשית, נכיר את סביבת הענף המורחבת, מגמות ואפיונים בשוק הישראלי. לאחר מכן נציג את חברת קוסמופארם והמותג Crema . בהמשך נבצע ניתוח אסטרטגי של ענף השמפו תוך דגש על שוק הפרמיום ומתחריו המיידים של Crema וכן ניתוח שוק מעמיק של מותג זה והמתחרים העיקריים.
החלק הבא יוקדש לניתוח SWOT של קוסמופארם כחברה ו-Crema כמותג וכן נתייחס לחוזקות וחולשות המתחרים.
לאחר מכן נכיר את הבעיה המרכזית ואף נוספות, בפניהן עומדים מוצרי השמפו של Crema תוך התייחסות לגורמי ההצלחה הקריטיים בשוק ולפירמה.
לסיום העבודה נציע 3 חלופות אסטרטגיות לעיצוב פעילות המותג לשנים הקרובות ונמליץ על אחת, הטובה והישימה ביותר לדעתנו.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. חברת קוסמופארם
4. ניתוח אסטרטגי- שוק השמפו
5. ניתוח שוק- הפירמה והמתחרים
6. SWOT Crema והמתחרים העיקריים
7. הבעיה המרכזית בפניה עומדת Crema - כיצד להגדיל נתח שוק בענף שהוא צפוף ורווי ועל חשבון מי
8. גורמי ההצלחה- KSF בשוק
9. חלופות אסטרטגיה שיווקית לפירמה:
10. בחירת חלופה
מקורות (אתרי אינטרנט)

קטע מהעבודה:

ניתוח אסטרטגי / ניתוח ענף לפי מודל חמשת הכוחות של PORTER:
כוח המיקוח של הלקוחות - בתחום השמפו נמצא לפי סקרי דעת קהל (בקרב נשים) כי נאמנות הלקוחות גבוהה. למרות זאת, מדובר במוצר צריכה בעל מעורבות בינונית של הצרכן בעת הרכישה, כאשר בפועל מבחן החוויה, אך במיוחד מידת הפונקציונאליות של המוצר הוא הקובע באשר להמשך השימוש בו. קיימת הבחנה גבוהה בין המותגים במבחני מודעות נעזרת ובלתי נעזרת, במיוחד בשוק הפרמיום והמדיום ואי לכך כוח המיקוח של הלקוחות גבוה.

תגים:

סמינר · אסטרטגיה · שיווק · שמפו · קוסמופארם · טואלטיקה · הגיינה · טיפוח · פרימיום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ותכנון השיווק- שמפו CREMA", סמינריון אודות "אסטרטגיה ותכנון השיווק- שמפו CREMA" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.