היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית - חברת "שח"ל"

עבודה מס' 070271

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אסטרטגי של חברת שחל כמקרה בוחן

3,568 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה בוחנת את האסטרטגיה הארגונית של חברת שח"ל. היא מיישמת ניתוח חזון, ניתוח הענף, אסטרטגית החברה, ניתוח הסביבה, בעלי העניין וקונפליקטים, מיצוב תחרותי, ניתוח SOWT, גורמי סיכון והמלצות.

תוכן עניינים:
1. רקע ונתונים
רקע
חזונה של שחל
הענף בו פועלת החברה
2. אסטרטגית החברה
3. ניתוח הסביבה
בעלי העניין וקונפליקטים אפשריים לאורך זמן
4. מיצוב תחרותי
מפת מיצוב
5. ניתוח SOWT
6. גורמי סיכון
המלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעבודה זו בחרנו לנתח את חברת שחל הפועלת בתחום שירותי הטלרפואה, תחום שהתפתח רבות בעשרים שנים האחרונות. שחל הוקמה בשנת 1987, ע"י יורם אלרואי ואלון שליו, בימים בהם העברת נתונים מביתו של חולה לצוות רפואי נתפסה כבלתי אפשרית. מאז הקמתה מקדמת שחל ללא הרף את תחום התמחותה- אבחון ומעקב קרדיאלי מבית המנוי למוקד שחל. החברה משקיעה בפיתוח מכשירים מהמתקדמים בעולם, מפרסמת מחקרים קליניים בנושאי הטלרפואה ומעניקה שירות איכותי ומהיר למנוייה. נוסף על ישראל מהווה שחל את הגורם המוביל בעולם הטלרפואה בגרמניה ולוקחת חלק במחקרים קליניים במשותף עם קופות החולים הגרמניות ומוסדות המחקר.

תגים:

ייעוץ ארגוני · אסטרטגיה חברה · SOWT · רפואה דחופה · אמבולנס · רפואה · טלרפואה · ניידות · טיפול נמרץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית - חברת "שח"ל"", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית - חברת "שח"ל"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.