היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה בארגונים - 'ישראל היום'

עבודה מס' 070268

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אסטרטגיה ארגונית של העיתון "ישראל היום" על פי מודלים.

7,552 מילים ,15 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

ארגון "ישראל היום" שם לו ליעד להיות מספר אחד בשוק העיתונות. דרכי הפעולה למימוש היעד מתבססים על גישה מאוד ברורה: פיתוח מודל עסקי מבוסס הכנסות מפרסום בלבד (ובמילים אחרות: תוכן בחינם), חסכון בעלויות מערכת באמצעות הישענות על בתי תוכן אחרים, הקמת תשתית ניהולית ומערכת עיתונאית מקצועית, חדשנות ולא metoo ל"ישראלי" - העיתון בגרסתו הראשונה.
ואלו הם דרכי הפעולה: הצגת תקציב אל מול יעדים ברורים, מיתוג חד וברור, העיתון מופץ חינם, ההפצה מתקיימת במקומות מרכזיים - תחנות רכבת, קניונים וכד', לעיתון - עיצוב ידידותי ונעים לעין, העיתון מאפשר מגוון אפשרויות פרסום, השקת מהדורת סוף שבוע, השקת אתר אינטרנט המתבסס על דיווחי חדשות שוטפים.

תוכן עניינים:
1. רקע ונתונים
רקע
חזון החברה
מאפייני ענף העיתונות בישראל
2. בעלי עניין
3. ניתוח אסטרטגיה
מטריצת ייעודים
4. ניתוח סביבה אסטרטגית
מודל PORTER
מודל PEST
מודל אוקיינוס כחול/אדום
מודל BCG
מקנזי
מודל האנסוף
5. יתרון תחרותי אסטרטגי
מודל SOWT
מפת מיצוב
6. גורמי סיכון
7. המלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בענף העיתונות במדינת ישראל, פועלים עיתונים גדולים כמו "ידיעות אחרונות", "הארץ", "ישראל היום" ועיתונים כלכליים כמו גלובס ודה- מרקר. מגוון העיתונים המוצעים בשוק מחד והקדמה הטכנולוגית מאידך, יוצרים תחרותיות קשה מאוד בענף שגורמת להפחתת מחירי המנוי לעיתון, הקפאתו של מחיר העיתון בחנויות ויריבות בין העיתונים על שמירת קהל הקוראים והשגת קהל חדש. על פי פורטר (1991) תחרותיות מאפיינת כל ארגון באשר הוא כאשר היא יכולה להתקיים בין קבוצות חיצוניות לארגון כמו לדוגמא המתחרים ובין קבוצות פנימיות לאגון כמו לדוגמא ספקים ועובדים.

תגים:

ייעוץ ארגוני · ניתוח אסטרטגיה · אסטרטגיה עסקית · עיתונות · ישראל היום · תקשורת · חינמון · ביבי · שלדון אדלסון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה בארגונים - 'ישראל היום'", סמינריון אודות "אסטרטגיה בארגונים - 'ישראל היום'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.