היישום אינו מחובר לאינטרנט

עקרונות השיווק המודרני

עבודה מס' 070217

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת נספרסו.

1,988 מילים ,2014

תקציר העבודה:

העבודה מנתחת את חברת נספרסו על פי פרמטרים שיווקים. תמהיל השיווק, אסטרטגיות, סביבה שיווקית, מיצוב ניתוח swot ועוד.

תוכן:
חלק א'- ניתוח סביבה שיווקית
סעיף 1- מצבה הנוכחי של "נספרסו" בקטגורית מוצר.
חלק א'- ניתוח סביבה שיווקית
סעיף 1- מצבה הנוכחי של "נספרסו" בקטגורית מוצר.
סעיף 2- מצבו הנוכחי של המוצר.
סעיף 3- ניתוח הסביבה השיווקית.
סעיף 4- ניתוח SWOT.
חלק ב- אסטרטגית צמיחה
חלק ג- שיווק מטרה ותמהיל השיווק

קטע מהעבודה:

2. התפיסה השיווקית המאפיינת את נספרסו היא תפיסת המכירות- רווחים באמצעות היקף מכירות. רווחה של החברה מתחיל להיצבר לאחר קניית המכונה, עם הקנייה הקבועה של הקפסולות הקפה. אמצעי קידום המכירות שהחברה נוקטת הם סדרת הפרסומות של המותג בכיכובם של השחקנים ג'ורג' קלוני וג'ון מלקוביץ', חווית הקנייה בחנויות, בכל חנות יש טעימות של סוגי הקפה, שליחויות של המוצר על בית הלקוח ואתר אינטרנטי. קהל היעד של החברה הוא הצרכן בבית או במשרד, ולשם כך פיתחה נספרסו מודל שיווקי שבבסיסו מכירה ישירה לצרכן הסופי ודו-שיח ישיר עם הלקוח.

תגים:

שיווק · תמהיל השיווק · נספרסו · מיתוג · מיצוב · ניתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עקרונות השיווק המודרני", סמינריון אודות "עקרונות השיווק המודרני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.