היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואה בין 'קזבלן' ו'תמונות יפואיות' (תרגיל מטלה)

עבודה מס' 070216

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין שני יצירות שנכתבו בעיר יפו: 'קזבלן' ו'תמונות יפואיות' תוך התייחסות למפה הפוליטית בישראל באותה העת.

1,313 מילים ,5 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעוד בתמונות יפואיות הסיפורים, גם העצובים שבהם מסופרים עם הומור, חן, ולרוב בעלי זיק של אופטימיות, בקזבלן בחר גולן לגשת לבעיות השעה, בצורה ישירה וללא מסכות. במטלה זו אנתח ניתוח השוואתי שתי יצירות תרבות שהתרחשו בעיר יפו בשנות השבעים: קזבלן ותמונות יפואיות.

קטע מהעבודה:

כשמדברים על שנות השבעים, גם בתרבות הישראלית וגם בפוליטיקה, ישנם שני אירועים משמעותיים שהשפיעו לאין ערוך על החברה בישראל . האירוע הראשון הוא מלחמת יום הכיפורים שפרצה בשנת-1973, והשני הוא עליית מפלגת הליכוד לראשונה לשלטון במסגרת המהפך הפוליטי שהתרחש בבחירות לכנסת בשנת 1977. הסרט קזבלן, שצולם בשנת 1973, לפני פרוץ המלחמה, מציג את השסע העדתי בחברה הישראלית תוך התמקדות ברורה על מערכת היחסים שבין אשכנזים למזרחים. הימים הם ימי התפכחות בחברה הישראלית. יותר ויותר אזרחים שהצביעו לאורך כל השנים למפא"י , עברו צד והחלו לתמוך בליכוד. ניתן לומר, שבשנה זו ניצני המהפך החלו לפרוח. רבים מתוך אותם תומכי ליכוד חדשים היו מזרחים, ממעמד סוציו אקונומי נמוך שהליכוד השקיע משאבים רבים בכדי לפנות אליהם בכדי שיעבירו את תמיכתם ממפא"י לליכוד.

תגים:

קזבלן · תלמי · תמונות יפואיות · יפו · עדתיות · מזרחים · מזרחי · הפמתרים השחורים · קולנוע · ספרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואה בין 'קזבלן' ו'תמונות יפואיות' (תרגיל מטלה)", סמינריון אודות "השוואה בין 'קזבלן' ו'תמונות יפואיות' (תרגיל מטלה)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.