היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים

עבודה מס' 070174

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים בנושא.

4,012 מילים ,14 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו סקרתי את תחום מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים. מטרת העבודה היתה לבחון כיצד עסקים קטנים עושים שימוש במערכות טכנולוגיות בכלל ומערכות ניהול לקוח בפרט ככלי לשיפור היעילות והביצועים של הארגון. השערת המחקר אשר הובילה אותי הייתה כי עסקים קטנים נמנעים משימושים בטכנולוגיה אשר לשיטתם "תסבך" את העבודה ותשנה את הסביבה אליה הם מורגלים. במחקרים אותם הצגתי במסגרת סקירת הספרות אכן נמצא כי מרבית העסקים הקטנים נמנעים משימוש בטכנולוגיה ובכללה בטכנולוגית ניהול לקוח. הסיבות להימנעות מהשימוש נבעו, בין היתר, מאותה "טכנופוביה" אשר השערת המחקר הניחה. בנוסף נמצא כי העסקים הקטנים אשר כן עושים שימוש בטכנולוגיה עושים זאת ברמה שטחית ונמוכה ואינם מפיקים את המקסימום מהאפשרויות הטמונות בטכנולוגיה.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
1. מערכות CRM
תיאור מערכת CRM ושימושיה
תועלות תיאורטיות
השלכות חיוביות וחסרונות של הטמעת טכנולוגיה
קשיים ומגבלות המערכת בכפוף למשתמשיה
2. טכנולוגיות בשימוש עסקים
שימושים
תועלות תיאורטיות
קשיים ומגבלות המערכת בכפוף למשתמשיה
3. מערכות CRM בשימוש עסקים קטנים
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

העידן המודרני מאופיין במאבק בלתי פוסק של חברות אחת בשנייה אשר מקורו, בין היתר בגלובליזציה. שלא כבעבר, ניתוח שוק ומתחרים אשר היה מוגבל גיאוגרפית ותקשורתית כיום פתוח גלובאלית. יחד עם זאת, ההתפתחות הטכנולוגית סייעה ומסייעת בידי חברות קטנות לשלוח זרועות אל עבר העולם ובכך מאפשרות פוטנציאל צמיחה שלא כבעבר (Paraskevas et al, 2002).

תגים:

מערכות מידע · העסק הקטן · הטמעה · הטמעת · מערכת מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים", סמינריון אודות "מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.