היישום אינו מחובר לאינטרנט

ביבליותרפיה: תוכנית התערבות לטיפול בתוקפנות בקרב ילדים

עבודה מס' 070102

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השפעת הביבליותרפיה על ילדים תוקפניים בבית ספר יסודי.

9,136 מילים ,40 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מחקר זה עוסק בהשפעת תוכנית התערבות ביבליותרפית על ילדים תוקפניים בבית ספר יסודי. המחקר בוחן את השפעת תוכנית ההתערבות הביבליותרפית לאורך זמן באמצעות שאלונים שמולאו על ידי מחנכות הילדים.
לאור תכיפות ההתנהגות האלימה בארץ ובעולם, החולט על פיתוח ויישום תוכניות התערבות למניעת אלימות. אחת הדרכים להתמודדות עם אלימות ותוקפנות היא השימוש בבליותרפיה.
אוכלוסיית המחקר: כללה 12 תלמידים (בנים ובנות) מכיתות ג'- ה' מבית ספר באזור הצפון, אשר הוגדרו ברמת סיכון להתנהגות תוקפנית.
השערת המחקר הייתה שתוכנית ההתערבות הביבליותרפית תשפיע על צמצום ההתנהגות התוקפנית של הילדים המטופלים ושהישג זה ישמר לאורך זמן.

תוכן עניינים:
מבוא
א.1 אלימות
א.2 אלימות בבית הספר
א.3 הגורמים לאלימות
א.4 קבוצה טיפולית
א.5 ביבליותרפיה
פרק ב: שיטת המחקר
ב.1 אוכלוסיית המחקר
ב.2 דגימה
ב.3 התוכנית
ב.2 כלי המחקר
ב.3 הליך המחקר והיבטים אתיים
ב.4 ניתוח הנתונים
פרק ג': ממצאים
פרק ד': דיון ומסקנות
מקורות
נספחים - שאלונים

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובצי SPSS.

קטע מהעבודה:

רמת האלימות הגוברת במערכת החינוך בישראל ובעולם מאיימת על ביטחון התלמידים והמורים ופוגעת בעשייה החינוכית ואף מעידה על מצוקתם של התוקפים והמותקפים (קרני-וייזר ורייטר, 2009; שכטמן, 1999). בשנים האחרונות גוברת האלימות והיא אף מצויינת כ"מגיפה" (Dollan et al. אצל שכטמן, 1999).

תגים:

ביבליותרפיה · ספרותרפיה · תוקפנות · תוכנית התערבות · חינוך · אלימות · ספרים · ספרות · סיפורים · תרפיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ביבליותרפיה: תוכנית התערבות לטיפול בתוקפנות בקרב ילדים", סמינריון אודות "ביבליותרפיה: תוכנית התערבות לטיפול בתוקפנות בקרב ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.