היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיזוגים ופיצולים כדרך אסטרטגית להשבחת הון חברה

עבודה מס' 070059

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח כתבה והצעת פתרון אלטרנטיבי.

4,466 מילים ,4 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודתי בחרתי להתמקד בניתוח הצורה הנכונה לביצוע מיזוגים ופיצולים בחברות עסקיות כדרך אסטרטגית להשבחת ערך חברה. אף על פי שמיזוג/פיצול נחשב כדרך הפיננסית לצורך השבחת הון, ישנה חשיבות רבה לאסטרטגיה הניהולית שתבחר בטרום המהלך (שתקבע האם בכלל נכון להיכנס למהלכים שכאלו),לאסטרטגיה הניהולית שתבחר במהלך עצמו (באופן של קבלת החלטות עסקיות). אסטרטגיה ניהולית נכונה לוקחת בין היתר משתנים שאינם פיננסים ושחשיבותם להצלחת התהליך הוא קריטי וחיוני .משתנים אלו מופנים בעיקר להתייחסות לחשיבות ההון האנושי (בפן הפסיכולוגי רגשי) הקורים בעת תהליכים שכאלו בחברה, משתנים כגון תכנון ובקרה יעילים, חשיבה ותכנון מקדים לתהליך תוך הגדרת תכנית עבודה ברורה. כל אלו יביאו להעלאת סיכויי הצלחת העסקאות הנ"ל ולבסוף אף לגידול בערך שווי החברה.

תוכן עניינים:
1. חלק א: מבוא
2. חלק ב: הבעיה המוצגת בכתבה
3. חלק ג: פתרון המוצע בכתבה
4. חלק ד: פתרון אלטרנטיבי
5. חלק ה: סיכום ודעה האישית
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בכתבה שבחרתי מתוארת תגובתו של מנכ"ל חברת "החברה לישראל" על החלטת החברה לאמץ את המלצת ההנהלה ולבחון מהלך אסטרטגי של פיצול בהחזקות החברה, שמטרתה העיקרית היא יצירת ערך לחברה ולכלל בעלי מניותיה. על מנת להבין את הבעייתיות של המהלך העסקי הנדון יש לדון תחילה במהות ומטרות פיצולים ומיזוגים של חברות כדרך ליצירת ערך נוסף לחברה. (חשוב לציין שמעבר לניתוח הפיצול שמתואר בכתבה התייחסתי גם למיזוגים וגם לפיצולים על מנת להבין את הבעייתיות הטמונה במהלכים מסוג זה).

תגים:

השבחת הון חברה · עבודת גמר · ניתוח כתבה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיזוגים ופיצולים כדרך אסטרטגית להשבחת הון חברה", סמינריון אודות "מיזוגים ופיצולים כדרך אסטרטגית להשבחת הון חברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.