היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת בתוך המשפחה המאמצת ביחס לגורם אי הפוריות

עבודה מס' 070046

מחיר: 386.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר באמצעות שתי גישות טיפול בטיפול המשפחתי: החווייתית והמערכתית.

6,654 מילים ,11 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בתקשורת בתוך המשפחה המאמצת ביחס לגורם אי הפוריות, כגורם חשוב בגידול ילד מאומץ. העיסוק בנושא זה יעשה דרך שתי גישות טיפול בטיפול המשפחתי: החווייתית והמערכתית.
החלק הראשון של העבודה ייתן סקירה ספרותית אודות מוסד האימוץ, השלכותיו על המשפחה המאמצת והילד המאומץ, והדגש יהיה על תקשורת בתוך המשפחה. כמו-כן, תינתן סקירה נוספת על שתי הגישות מהטיפול המשפחתי: החווייתית והמערכתית. בהמשך, יעשה ניתוח של המשפחות שרואיינו על-פי שתי הגישות ולאחריו יוצג דיון ביקורתי. לסיום יוצג סיכום הנותן המלצות למחקרים עתידיים.

תוכן העניינים:
מבוא
היקפי ומאפייני התופעה הנבחרת
סקירת ספרות
ניתוח הראיונות באמצעות שני הסברים תיאורטיים הקשורים לתחום המשפחה
דיון ביקורתי
אבחנה משפחתית
סיכום
ביבליוגרפיה:
נספח א'- שאלות, גישה ופוטנציאל
נספח ב'- ראיונות

קטע מהעבודה:

הספרות המחקרית בתחום האימוץ היא מגוונת וישנם מחקרים רבים על תופעות בהן נתקלות המשפחות לפני ואחרי תהליך האימוץ. מחקרים שחקרו את התהליך שעוברים זוגות לא פוריים בשאיפתם לילד מצאו כי כאשר ההורים אינם מצליחים להרות ומבינים שיש בעיה בפוריותם, ישנו אבל על אובדן הילד כפי שהיה קיים בפנטזיה שלהם. לצד תחושות אלה מתעורר רצון לבנות מסגרת חדשה בה יוכלו לממש את רצונם בילד והם פונים לסוכנויות אימוץ (Brodzinsky &Palacios, 2005).

תגים:

אימוץ · פוריות · ילדים מאומצים · משפחה · הריון · ילדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת בתוך המשפחה המאמצת ביחס לגורם אי הפוריות", סמינריון אודות "תקשורת בתוך המשפחה המאמצת ביחס לגורם אי הפוריות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.