היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח יצירת ספרות - אבירי השולחן העגול/ תומס מלורי

עבודה מס' 070025

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח יצירה ספרותית על בסיס הסוגיות והקונפליקטים העולים ממנה.

1,995 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

העבודה מתארת את יצירתו של מלורי ובניית המיתוסים באנגליה כמו גם תרומתה של דמותו של המלך ארתור לתרבות ההיסטורית והעכשווית.
גם היום קיימת התעניינות ערה שבאה לידי ביטוי בספרות ובקולנוע בנושאי מסתורין, קסם ומאגיה למיניהם כאשר בכולם ניתן לראות יסוד משותף שמגיע בצורת מנהיג מיתולוגי יחיד והרואי המוביל את עמו לשחרור וגאולה. תפיסה זו, משקפת את האקלים התרבותי-חברתי העכשווי עדכני וכן את החיבור בין תרבות השיח התקשורתי לבין הלך המחשבה הפוליטי עד עצם היום הזה.

קטע מהעבודה:

יצירתו של תומס מלורי "אבירי השולחן העגול" מספרת את סיפורו של המלך ארתור ומסדר האבירים שייסד שנקרא "אבירי השולחן העגול". הספר מפרט את סיפורי הגבורה האגדיים של מיטב האבירים חברי המסדר החל מייסודו של המסדר ועד למותו של ארתור במלחמה בה נחלקו אביריו לשני מחנות ולחמו זה בזה. מלחמה שהביאה בסופו של דבר לסיום תקופת מלכותו של ארתור ועמה גם הקיץ הקץ על מסדר האבירים שייסד.
על אף המיתוס הערכי שהיצירה נושאת בחובה קיימים בה סוגיות וקונפליקטים רבים העולים ברצף סיפורי הגבורה של אבירי השולחן העגול. תוך כדי קריאת עלילות הגבורה אנו נחשפים למעשים קשים של האבירים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים עליהם מבוססת אבירותם.

תגים:

ספרות · מנהיגים · מיתוסים · פוליטי · מדיני · אגדות · ארתור · לנסלוט · אנגליה · מיתוסים · מיתולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח יצירת ספרות - אבירי השולחן העגול/ תומס מלורי", סמינריון אודות "ניתוח יצירת ספרות - אבירי השולחן העגול/ תומס מלורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.