היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדופיליה (תרגיל)

עבודה מס' 070007

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור ושיטות טיפול.

975 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

הטיפולים המוצעים כיום לפדופיל הינם טיפולים פסיכולוגיים וטיפולים רפואיים. הטיפולים הפסיכולוגיים מתמקדים באימון התנהגותי בשליטה על דחפים המיניים, מניעת מעידות וסיפוק אמפתיה (Hall & Hall, 2007). הטיפול הרפואי מתמקד בטיפול תרופתי לדיכוי היצר המיני בכדי למנוע עבירות מין נוספות בעתיד (רכס, 2009). אולם, אף טיפול, בין אם פסיכולוגי, תרופתי או משולב, איננו יעיל אלמלא הפדופיל מוכן ומעונין לקבל טיפול. רב הפדופילים לא מעוניינים בקבלת טיפול כלשהו (עציוני וקלצקי, 2010).

תוכן העניינים:
מהי פדופיליה
פרופיל הפדופיל
אטיולוגיה
שיטות טיפול
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

העולם המערבי עשיר בהתפתחויות טכנולוגיות אשר הביאו עמן נגישות מרבית בין פרטים שונים, אמצעים מגוונים להיכרויות חדשות והזדמנויות להעשיר את העולם החברתי. אולם, לצד היתרונות הרבים של הטכנולוגיה ישנם חסרונות מהותיים המהווים סיכון לפרט. סוג העבריינות המדאיג והפעיל במיוחד, אשר נחשף באמצעות הרשתות החברתיות הוא פדופיליה, עבירה הפוגעת בחוליה החלשה של כל חברה (בן ברוך, 2013).

תגים:

התעללות מינית · עבירות מין · אונס · אלימות · ילדים · עברייני מין · פדופילים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדופיליה (תרגיל)", סמינריון אודות "פדופיליה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.