היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת ישרוטל - ניתוח והערכת שווי

עבודה מס' 069984

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת המלונאות ישרוטל מול חברת מלונות דן.

10,091 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מטרת העבודה לבחון ולנתח את חברת ישרוטל בע"מ הפועלת בשוק המלונאות בישראל, ולנתח את תוצאות פעילותה בהתבסס על דוחותיה הכספיים לשנים 2008-2010.
ניתוח זה יעשה ע"י שימוש ביחסים פיננסים, ניתוח של דוחות רווח והפסד, של דוחות תזרימי המזומנים והדוחות על המצב הכספי (מאזן). ניתוחים אלה יעשו בהשוואה לחברת מלונות דן בע"מ שהם שחקן מרכזי בשוק המלונאות ובעלי מגזרי פעילות דומים.
הניתוח יעשה ע"י שימוש בביאורים לדוחות הכספיים של החברה ודו"ח הדירקטוריון. ע"י שימוש במקורות מידע פופולאריים כגון עיתונות, אתרי אינטרנט ,פרסומים של מח' מחקר כלכליים של בנק ישראל ובנק לאומי, נתונים סטטיסטיים מהלמ"ס ומהתאחדות המלונות בישראל.
מטרתם של הניתוחים הנ"ל היא להעריך ברמה סבירה של מהימנות את מצבה הכספי של החברה, את הסיבות לשינוי בין השנים ואת איתנותה לשנים הבאות.
כמובן שאין בניתוח כל שהוא לספק מצב אמיתי ומדויק על כל חברה, מפורטים דוחותיה ככל שיהיו, אך למרות זאת - מתוך שימוש בניתוח יחסים פיננסים ועוד ניתן לראות מגמות ולמצוא הסברים לאותם שינויי מגמות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ענף המלונאות - סקירה כללית
3. חברת ישרוטל בע"מ - סקירה כללית
4. ניתוח S.W.O.T
5. ניתוח פיננסי
6. הערכת שווי
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים

קטע מהעבודה:

רבים בעף המלונאות טוענים כי המחסור החמור במלונות מהווה מכשול מהותי בדרכה של התיירות הנכנסת לישראל, שב 2010 רשמה עליה של כ-30% לעומת שנת 2009 (תוספת של חצי מיליון תיירים). כבר בשנת 2009 הציב שר התיירות מיסז'ניקוב יעד - להכפיל את מספר התיירים לישראל ל-5 מיליון בתוך חמש שנים. אולם הבטחה זו, למרות האופטימיות בה נאמרה, נראית בלתי אפשרית לאור המצב השורר בענף: בתי מלון שנסגרים או מוסבים לצרכים אחרים, בניית מלונות חדשים בקצב אטי, הסבת קרקעות שנועדו לפיתוח תיירותי מוסבות גם הן לשימושים אחרים, והתוצאה נראית לעין, התשתית המלונאית הקיימת כיום מסוגלת לקלוט תוספת של 200 אלף תיירים בלבד, ובשל כך ישנה מגמה הולכת וגדלה של תיירות מבקרי יום, שמשרתת את התשתיות בעיקר במדינות השכנות (ירדן ומצרים).

תגים:

דוחות כספיים · הערכות שווי · מלון · מלונות · מלונאות · תיירות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת ישרוטל - ניתוח והערכת שווי", סמינריון אודות "חברת ישרוטל - ניתוח והערכת שווי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.