היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול השקעות כמשחק שחמט

עבודה מס' 069961

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניסיון להראות קשר בין עולם ההשקעות וטכניקות של מדיטציה במטרה להגביר את השליטה והמודעות עצמית לבין משחק השח-מט ולתכונות המאפיינות את אחד מגדולי השחקנים בענף: גארי קספרוב.

5,068 מילים ,5 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעולם ההשקעות המודרני נדרשות מגוון רחב של תכונות ויכולות כדי לנהל פוזיציות מוצלחות לאורך זמן: התמדה, שליטה עצמית, תגובה מהירה, יכולת ניתוח מגמות, חשיבה אסטרטגית ועוד.
ההבנה כי תחום ההשקעות הוא תחום אשר הוא הרבה יותר פסיכולוגי ואסטרטגי מאשר מתמטי הינה מתפתחת מאד בשנים האחרונות, האסכולה התומכת בשימוש בניתוח טכני ככלי לניתוח מחיר נכסים וקביעת פוזיציות הפכה לנפוצה ופופולארית הרבה יותר.
התכונות החשובות ביותר למשקיע המשתמש בניתוח טכני הינן קביעת אסטרטגיה והתמדה בה, ולכן בד בבד עם השימוש בניתוח טכני נכון וחשוב להכיר עוד טכניקות להכרת העצמי אשר מגיעות מהמזרח (אשר בו התפתח הניתוח הטכני), מדיטציה ומודעות עצמית.
ע"י שילוב של מדיטציה יחד עם תכנון אסטרטגי והכנת מקרים ותגובות לאירועים בלתי צפויים ניתן לפתח פוזיציות מוצלחות תוך שימוש בכלים השונים המסופקים לנו מתחום הניתוח הטכני.
משחק השח-מט הינו אתגר מחשבתי ואינטלקטואלי אשר מציב אנשים בפני סיטואציות מורכבות אשר במסגרתם על השחקן להבין את יריבו ולתכנן אסטרטגיה אשר תאפשר לו להערים על היריב ולנצח בסופו של דבר.
גם במשחק השח-מט השחקן עשוי להימצא בפני אירועים לא צפויים אשר מובילים את השחקן לתגובות בזמן אמת ולשינויים בתכנית המקורית.
התחומים המקבילים הובילו אותנו למדל איכויות של שחקן השח-מט העילאי גארי קספרוב, אשר היה אלוף העולם בשח מט בין השנים 1985-2000 וסל התכונות אשר מאפיינות אותו ישמשו כל משקיע המעוניין להצליח בפוזיציות לאורך זמן.

תוכן:
תקציר מנהלים
רקע - גארי קספרוב
כלים לפיתוח המודל
ניתוח טכני (ויקיפדיה)
כלים שונים בניתוח הטכני
סוגי גרפים שונים לניתוח טכני
קספרוב וניתוח טכני
מודעות עצמית
דרכי לפיתוח מודעות עצמית
דוגמאות לתרגולי מדיטציה
השפעות המדיטציה על יכולות למידה
מודעות עצמית והשקעות
תכנון ויישום המודל
מבנה המודל
הכרת ה"עצמי" של המשקיע
תכנון אסטרטגי
תכנון אסטרטגיית יציאה
משמעת
נקודות תורפה למודל
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בכדי להבין איך המודל בנוי ואיך להשתמש בו, יש תחילה למפות את המיומנויות של אלוף השחמט:
* תכנון אסטרטגי
* הבנת תכנונו של היריב
* קריאת תגובותיו של היריב
* מודעות עצמית גבוהה - מהם הגבולות שלי
* משמעת ודבקות באסטרטגיה
כל מיומנות תופסת חלק במודל שמציגה בפני המשקיע צומת החלטות לגבי ההשקעה שלו. תחילה, יעסוק המשקיע בלהכיר טוב יותר את עצמו - איך מתאים לו להשקיע, אוהב\שונא סיכון וכו'.

תגים:

מיומנויות השקעה · בורסה · שוק ההון · השקעות · ברוקר · משקיעים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול השקעות כמשחק שחמט", סמינריון אודות "ניהול השקעות כמשחק שחמט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.