היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח רשת הנהגת החמאס בתקופתו של השייח' יאסין

עבודה מס' 069908

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי תיאוריית הרשתות של ברבאשי.

2,789 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

אלברט ברבאשי, פרופ' לפיסיקה, פיתח את תיאוריית הרשתות וטען כי העולם בנוי מרשתות שפועלות על פי עקרונות מתמטיים דומים(1). המדען מנתח בספרו את המבנים של הרשתות, שנראות לכאורה שונות זו מזו, ומגיע למסקנה שכל רשת שמתפתחת בצורה ספונטנית מתנהגת לפי עקרונות מתמטיים זהים: כולן רשתות חסרות סקאלה בעלות התפלגות חזקתית.
תיאוריית הרשתות בה אשתמש לניתוח מבנה ההנהגה של החמאס בתקופתו של השייח' יאסין, ממפה רשתות ובודק מי קשור למי ובאיזה אופן .בנוסף היא בודקת ברמה הפרטנית מה איכות הקשר בין שחקנים ספציפיים? ובאיזה אופן הם קשורים - ישיר, עקיף? עוד בוחנת תיאוריה זו מה ניתן ללמוד על חוזקה של המערכת כמכלול, מה נקודות החולשה שלה ואלו יחידים או קבוצות שולטים בה?

תוכן העניינים:
1. מהו ניתוח רשתות
2. ניתוח רשתות - תנועת החמאס בתקופתו של השייח' יאסין
3. שרטוט הרשת - מבנה טורי
4. סיכום
3. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

ענברי טוען במאמרו כי השייח' יאסין ראה בתקופה זו כזהה לתקופה בה האיסלאם החל לצמוח - ימי התפשטות האיסלאם בדור המנהיגים שלאחר מוחמד וייחס מקום מרכזי למסגד, כבסיס פעולה להתפשטות מדינית וצבאית(6).

תגים:

טרור · ארגון · חמאס · שיח יאסין · ארגונית · קישורים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח רשת הנהגת החמאס בתקופתו של השייח' יאסין", סמינריון אודות "ניתוח רשת הנהגת החמאס בתקופתו של השייח' יאסין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.