היישום אינו מחובר לאינטרנט

משפחת קוסבי: ערכים לבנים - ייצוגים שחורים

עבודה מס' 069872

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שמונה פרקים בהקשר של תיאוריות ומחקרים.

8,729 מילים ,17 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

לתקשורת יש מספר תפקידים שונים שבידור הוא אחד מהם. הבידור מהווה ניסיון להרגיע את האנשים ולנסוך עליהם אופטימיות. תקשורת ההמונים מספקת את הבידור מפיג הלחצים והמשחרר משגרת היומיום. בכוחה של תקשורת ההמונים לקדם ולטפח אינטרסים לאומיים וערכים מרכזיים ואף לעצב דפוסי התנהגות בקהלים שונים - זאת יוצג במהלך העבודה.
טענת המחקר:
בסדרה 'משפחת קוסבי' הצגת החלום האמריקאי ושיוון ההזדמנויות לכל אדם, משרתת את האידיאולוגיה השלטת (הלבנה) והקפיטליזם ותורמת להבניית מציאות כוזבת אצל קהל הצופים השחור.
בעבודה זו אציג כיצד הבניית המציאות הכוזבת באה לידי ביטוי אצל הקהל הלבן בחיזוק תפיסות גזעניות, כך ששילובם של השחורים ב'פריים טיים' הטלוויזיוני האמריקאי לא נעשה מתוך כוונה להביא לשילובם בחברה האמריקאית אלא שימש כלי לחיזוק תפיסות גזעניות (בעידן בו הגזענות הממוסדת הלכה ונעלמה מהנוף הפוליטי) והעברת המסר הקפיטליסטי; ואילו אצל הקהל האפרו-אמריקאי הבניית המציאות הכוזבת הושתתה ע"י הרצון להתחקות אחר מקסם שווא שלא באמת קיים: הקהל חש כי עצם הגעתו לפריים טיים האמריקאי דרך הצגת משפחה מן המעמד הבינוני-גבוה שחיה בעולם ללא גזענות מהווה הישג פוליטי משמעותי, דבר שסייע גם להעביר את המסר הקפיטליסטי באמצעים סמויים.
שיטת המחקר:
ניתוח רעיון מרכזי בשמונה פרקים מהסדרה "משפחת קוסבי" וקישורם לתיאוריות ומחקרים לביסוס טענת הסמינר.
חלק מהתיאוריות והמושגים תומכים בטענת המחקר שיפורטו במהלך פרקי העבודה:
- תיאוריית הבניית המציאות /אסכולת ההשפעה האידיאולוגית
- תיאוריית ההגמוניה ע"פ גיטלין, דייויס ומור, ובר
- אשליית-השוויון; גזע-מעמד-מגדר
- סיטקום; סטריאוטיפ; ייצוג
- קפיטליזם; ניאו-ליבלרליזם
- הכחדה סמלית; בידול; אינטגרציה

תוכן עניינים:
מבוא
פרק ראשון - חשיבותן של סדרות טלוויזיה כסוכן חברות ומעצב דעת קהל
פרק שני - החלום האמריקאי: שוויון, אשליית השוויון ותיאורית ההגמוניה
פרק שלישי - ייצוג וסטריאוטיפ - ייצוג המשפחה השחורה
פרק רביעי - משפחת קוסבי - משפחה - בית - אב
בין שמרנות לחדשנות
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בפרק זה ניתן לראות בפעולה באופן מובהק את תפקוד הסדרה כסוכן-חברות ומעצב דעת קהל מן המדרגה הראשונה בעצם העברת המסר של אחת משאיפותיו הגדולות של ביל קוסבי - עידוד ילדים אפרו-אמריקאים להגיע ללמוד בקולג'.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משפחת קוסבי: ערכים לבנים - ייצוגים שחורים", סמינריון אודות "משפחת קוסבי: ערכים לבנים - ייצוגים שחורים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.