היישום אינו מחובר לאינטרנט

סיפור ירידת אחי יוסף למצרים

עבודה מס' 069830

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואת הגרסאות בין הירידות של האחים (של יוסף) למצרים.

8,324 מילים ,26 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

ניתן לראות בספר בראשית כספר דינמי שכולל בתוכו סיפורים אודות עבודת האל בקרב אנשים. בחלקו האחרון של הספר הושם דגש על אירועים הנוגעים לחייו של יוסף ועבודת האל דרכו בשביל עם ישראל 2009, p.2) ,Fowler). מתוקף כך, במוקד המחקר הנוכחי עומדת סוגיה של ירידת אחי יוסף למצרים וזאת, תוך כדי שימוש בנראטיבים שונים של הצדדים המעורבים בפרשה (יוסף, אחיו ויעקב).

מטרת המחקר הינה לבדוק את הנראטיבים השונים בסיפור ירידת אחי יוסף למצרים, כאשר במוקד עומדת שאלת מחקר מהותית: כיצד גרסאות השונות (נראטיבים), באות לידי ביטוי בסיפור ירידת אחי יוסף למצרים? מה ההבדלים בין הגרסאות?
על מנת לבער סוגיה זאת, חילקתי את הניתוח נראטיבים של הסיפור ל-4 פרקים. בפרק ראשון יוקדש לנראטיב של יוסף בסיפור במסגרתו יוצג הסיפור מנקודת מבטו של יוסף, כפי שהדבר בא לידי ביטוי, בדבריו בבראשית מ"ב. כמו כן, באותה מתכונת, יובא הנראטיב של אחי יוסף בפרק השני; הנראטיב של יעקב בפרק השלישי ובפרק הרביעי יוצג ניתוח משווה בין שלוש הגרסאות של הסיפור.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1: גרסת יוסף
פרק 2: גרסת אחים
פרק 3: גרסת יעקב
פרק 4: השוואה בין גרסאות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתן לראות בנראטיב של יוסף, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בסיפור ירידת אחי יוסף מצרימה, כסיפור המציג את יוסף כנקמן, הרוצה לנקום על שליחתו לבאר ומכירתו לעבדות על ידי אחיו (Mann, 2001, pp. 337-338). ומצד שני הוא מצליח לגלות סימנים של סלחנות ורחמנות כלפי אחיו בשלב מאוחר של הסיפור (Sprinkle, 2007, pp. 200-201).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיפור ירידת אחי יוסף למצרים", סמינריון אודות "סיפור ירידת אחי יוסף למצרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.