היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות כספיים- מלונות דן 2010-2012

עבודה מס' 069814

מחיר: 320.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף, החברה, הדוחות הכספיים, היחסים הפיננסיים והערכת שווי.

9,388 מילים ,20 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בניתוח הדוחות הכספיים של רשת מלונות דן. מלונות דן היא אחת מרשתות בתי המלון הגדולות והוותיקות בישראל. בבעלותה ובניהולה בתי מלון בכל רחבי הארץ הממוקמים בחיפה, בקיסריה, בהרצליה, בת"א, בים המלח, באשקלון ובאילת. בנוסף, עומדת הרשת להרחיב את פעילותה גם בחו"ל ופועלת בימים אלה להקמת מלון בבונגלור שבהודו. לרשת שני תחומי פעילות, מלונאות והסעדה, כאשר תחום המלונאות הוא המגזר העיקרי בו פועלת הרשת ועל כן בעבודתנו התמקדנו בעיקר בו.

למלונות דן מתחרים רבים, ביניהם רשתות גדולות וקטנות בארץ, צימרים ובתי הארחה ומלונות במדינות קרובות, כמו טורקיה יוון וקפריסין. המתחרות העיקריות של חברה הן רשת פתאל, רשת ישרוטל ורשת אפריקה מלונות. בעבודה ערכנו השוואה בין מלונות דן ומלונות ישרוטל ומצאנו כי מלונות דן נמצאת בעמדה עדיפה על ישרוטל ועל כך נרחיב בהמשך.

תוכן עניינים:
פרק 1 - פתיחה
פרק 2 - חלק כללי
פרק 3 - ניתוח מאקרו כלכלי
פרק 4 - ניתוח הענף
פרק 5 - ניתוח החברה
פרק 6 - ניתוח נתוני הדוחות הכספיים
פרק 7 - ניתוח היחסים הפיננסיים
פרק 8 - הערכת שווי
פרק 9 - סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מלונות דן בע"מ התאגדה ביום 16 בדצמבר, 1960 כחברה פרטית בישראל והחלה לפעול בענף המלונאות. בחודש יוני 1982 רשמה החברה את מניותיה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ ובכך הפכה לחברה ציבורית. לחברה שני תחומי פעילות: האחד הוא תחום השירות המלונאי והשני הוא תחום ההסעדה, באמצעות חברה בת בבעלותה המלאה של החברה בשם 'עידית'.
להלן נתונים כספיים של הקבוצה (באלפי ש"ח):

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים- מלונות דן 2010-2012", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים- מלונות דן 2010-2012" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.