היישום אינו מחובר לאינטרנט

פדופיליה

עבודה מס' 069735

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של התופעה.

3,862 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת ובוחנת את תחום הפדופיליה.
בפרק הראשון יוצגו היקף התופעה והשלכותיה על הקורבנות ועל החברה, אופי התקיפה המינית של הפדופיל והדרכים בהן הוא נוקט. בהמשך פרק זה תוצג בעיית הפדופיליה באינטרנט. בעידן ממוחשב כשלנו ישנה דרך נגישה יותר לפדופילים להכיר ילדים ולהערים עליהם. כיום, רוב מעשי הפדופיליה מתחילים כאקט אינטרנטי במסגרת תוכנות לשיתוף קבצים או להתכתבויות. בסוף פרק זה תוצג הדרך המשפטית להתמודד מול תופעה רווחת זו.
הפרק השני ישפוך אור על המאפיינים העיקריים של הפדופיליה ויפרט את הסיווג המקובל לפדופילים: הפדופיל הקיבעוני, הנסגני, הנצלן והתוקפן. בהצגת כל אחד מסוגי הפדופילים ננסה לעמוד על מטרתו ביחסיו עם הילדים, על האופן בו הוא פועל להשגת מטרתו ועל הסיכוי לשקמו. בפרק זה יושם דגש על העיוות הקוגניטיבי המאפיין את תופעת הפדופיליה על סוגיה השונים. יובא מחקרו של בן סימון (2000) אשר במסגרתו רואיינו פדופילים שונים ועל מנת להדגים את העיוותים הקוגניטיביים יובא ציטוט מדבריו של אחד המרואיינים לגבי האופן בו הוא תופס את יחסיו עם הילד בו ביצע מעשי אינוס.
בפרק השלישי, לאחר הצגת בעיית הפדופיליה על גווניה השונים, יועלו אפשרויות הטיפול המקובלות כיום ומוכחות כיעילות. הפרק הרביעי יעסוק בניתוח כתבה על לכידת פדופיל שתקף מינית מספר רב של ילדים. הניתוח ייעשה לאור הכלים המחקריים שהועלו בפרקים קודמים.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א'- פדופיליה- הגדרות ומרחב התופעה
פרק ב'- הפדופיליה- סיווג ומאפיינים
פרק ג'- טיפול בפדופיליה
פרק ד'- ניתוח כתבה- "יומנו של פדופיל"
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

המונח פדופיליה הוגדר לראשונה במאה התשע עשרה על ידי הפסיכיאטר הגרמני ריצ'ארד וון קראפט כמצב בו מבוגר נמשך מבחינה ארוטית לילד. החוקר עדן מצא כי המונח פדופיליה נגזר משתי מילים: המילה היוונית paidagogos שמשמעותה- מחנך, מוליד ילדים ומהמילה philia שמובנה- אהבה. המושג כולל קשת רחבה של התנהגויות מיניות עם ילדים, החל מחשיפת איבר מין בפני ילד, ללא מגע גופני עם הילד, הטרדה מינית כמו ניבולי פה, הצעות מגונות או צפייה משותפת בסרטים פורנוגרפים, דרך ליטופים "תמימים" או באזורי גוף אינטימיים ועד אונס או מעשה סדום, שהם חדירה לגופו של הקורבן (עדן, 1996, עמ' 75).

תגים:

פדופילים · פשיעה · עבירות מין · ילדים · פשעי מין · עברייני מין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פדופיליה", סמינריון אודות "פדופיליה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.