היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת וביטחון לאומי במלחמת לבנון השנייה

עבודה מס' 069734

מחיר: 441.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עיקרי הדו"חות שנכתבו וסקרי דעת קהל שנעשו בעניין התקשורת הישראלית במלחמת לבנון השנייה.

4,545 מילים ,18 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

ישנן טענות לכאן ולכן לגבי תפקודה של התקשורת במלחמת לבנון השנייה. מטרת המחקר הנוכחי, הינה לבדוק האם פגעה התקשורת בזמן המלחמה בביטחון הלאומי של מדינת ישראל. במחקר זה אתייחס למספר סקרי דעת קהל שנעשו מיד לאחר המלחמה, לדו"חות שנכתבו על הסיקור התקשורתי של המלחמה. אלמנט נוסף אליו אתייחס הוא הסיקור התקשורתי של מלחמות ישראל בעבר ועל השינוי שחל בו.

תוכן העניינים:
מבוא
שאלת המחקר
השערת המחקר
1. סקר דעת קהל:
-פגיעה במורל העורף והחיילים
-ביקורתיות יתר
-הצגת פגיעות
-הערכת תפקוד התקשורת במלחמה
2. סיקור דוחות
-דו"ח וינוגרד
-דו"ח הוועדה לקביעת כללי אתיקה לעיתונות בימי מלחמה
-דוח קשב
הסיקור התקשורתי במלחמות העבר
דיון
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מכיוון שברצוני לבדוק את הלך הרוח בקרב הציבור הישראלי, אביא בעבודת מחקר זו תוצאות מסקר דעת קהל שביצע פרופסור גבי וימן מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, תחת פיקוחו של מכון מחשוב בתל אביב ובו נבדק מדגם ארצי בן 500 מרואיינים, המייצגים את האוכלוסייה היהודית הבוגרת בארץ באמצעות סקר טלפוני ( טעות דגימה של 3%). סקר דעת הקהל שביצע וימן, נערך בשלהי המלחמה באוגוסט 2006 וכלל שאלות ממספר תחומים שונים דרכם ניסה וימן לנתח את התפיסה של הציבור את עבודת התקשורת בזמן המלחמה. בעבודת מחקר זו, אביא את ראשי הפרקים של סקר דעת הקהל ובסופם אציג את מסקנותיו של וימן. (וימן, 2006, עמ' 17-21)

תגים:

ביטחון לאומי · מלחמות ישראל · התקשורת בישראל · תקשורת ומלחמה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת וביטחון לאומי במלחמת לבנון השנייה", סמינריון אודות "תקשורת וביטחון לאומי במלחמת לבנון השנייה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.