היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנהיגות על פי וובר

עבודה מס' 069700

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד ובאיזו סוג של סמכות מנהיג כלשהו יוצר את סמכותו.

1,063 מילים ,3 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

הסמכות היא מקור כלשהו המעביר פקודות ודורש ציות; אנו מניחים כי אנשים יכולים לציית לגורם סמכותי בשל מגוון סיבות כמו קשר רגשי, מניעים כלכליים, גורמים ערכיים, ועוד. מכאן שקיימים מן הסתם סוגי סמכות שונים אצל מנהיגים ומנהלים שאנשים מצייתים להם. עבודה זו בודקת שאלת מחקר זו - כיצד ובאיזו סוג של סמכות מנהיג כלשהו יוצר את סמכותו. העבודה מתבססת בעיקר על מאמריו של וובר ובכללם- "טיפוסים של סמכות ותיאום מחייב", וכן על מאמרו של גולדמן "סמכות ואוטונומיה".

תוכן העניינים:
מבוא
התיאוריה של ובר
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בדיקת מקור הסמכות ואופן יצירתה מקושרת לעיתים קרובות לטענות היסודיות ביותר הקשורות ל"חקר הביורוקרטיה" של ובר; ובר טען שארגונים וביורוקרטיה מתאפיינים ב"תיאום מחייב וסמכות".

תגים:

בירוקרטיה · סמכות · מנהיג · סוגי סמכות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנהיגות על פי וובר", סמינריון אודות "מנהיגות על פי וובר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.