היישום אינו מחובר לאינטרנט

בין יגו לאמיליה - איך מעצב שייקספיר את הרוע במחזה "אותלו"?

עבודה מס' 069689

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיטתיות הרוע במחזה "אותלו".

2,272 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

במחזה "אותלו" עוסק שייקספיר, בקומיות מסויימת, ברוע הבלתי מנומק. רוע שאין בו ממש, ואולי דווקא משום כך - יש בו עולם ומלואו. בניגוד לתם שבקסיו, באותלו ואף, לכאורה, בדסדמונה, מוצגים לפנינו יגו ואמיליה. בשניים, שאין זה פלא כי זווגו יחדיו, יסודות שטניים, רעים במהותם, שניזונים מכל הסיבות שבעולם, אך לא זקוקים לאף סיבה שתניע את פעולותיהם הזדוניות. בעבודה ייבחנו המניעים האפשריים בם מזיננו שייקספיר דרך ובין שורותיו הכתובות, האם יש בם ממש, ומול אילו אמיתות בנוגע לרוע מותיר אותנו בסופו של דבר המחזה.
העבודה בוחנת את שיטתיות הרוע במחזה "אותלו" באמצעות הבאת דוגמאות למעשי רשע וזדון מתוך המחזה, מתן הסברים אפשריים לפעולות האנטי-גיבור יגו ואשתו אמיליה והקשת מסקנות על בסיס קווי האופי של הדמויות, הוכחות מהמחזה ופרשנות אישית ותקופתית.

קטע מהעבודה:

המחזה נפתח בוויכוח בין יגו לרודריגו, במהלכו אנו נחשפים לסיבה הפוטנציאלית הראשונה לפעולותיו של יגו. אותלו, שר הצבא של ונציה, בחר בקסיו לסגנו, ויגו קופח כשמונה לתפקיד השליש. לדידו של יגו, אין קסיו ראוי לתפקיד - "לבלר מושלם בכל המעלות ... אחד ריקא שטוף באהבים ... ובמערכי המלחמה בקיא הוא כמו בתולה זקנה" , ועל כן מבקש יגו נקמה.

תגים:

טרגדיה · ונציה · תיאטרון · מחזה · קומדיה · רשע · רוע · גזענות · קנאה · שקספיר · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בין יגו לאמיליה - איך מעצב שייקספיר את הרוע במחזה "אותלו"?", סמינריון אודות "בין יגו לאמיליה - איך מעצב שייקספיר את הרוע במחזה "אותלו"?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.