היישום אינו מחובר לאינטרנט

חוסר אפקטיביות במנהל הציבורי

עבודה מס' 069687

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בסוגיית הקמת עסקים בתחום ההייטק.

1,206 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בבואי לנתח סוגיות של חוסר אפקטיביות ובזבוז במנהל הציבורי, אחת הבעיות היותר קשות לדעתי היא ביורוקרטיה, והפניית תקציבים למטרות לא נכונות. ישנן כמובן דוגמאות רבות לחוסר האפקטיביות של המנהל הציבורי. מהיכרותי האישית עם הנושא, אחת הבעיות שהציקו לי לאחרונה היא באופן כללי הביורוקרטיה להקמת עסקים חדשים בישראל ובאופן פרטני תחום ההייטק. בהקשר זה, חשוב לציין שעקב חסמים ביורוקראטיים שונים, מתחילים לראות בשנים האחרונות ירידה מהותית באיכות ההייטק בישראל.
על פי עיתון כלכליסט(1) למשל, תנאי הסף שמציבה הקרן לעסקים בינוניים וליצואנים מונעים מחברות הייטק לקבל ממנה תמיכה. גם דוח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת שהוצג לכנסת טוען שמתוך 390 מיליון שקל שאושרו להלוואות במסגרת הקרן בשנת 2009 רק כ-27 מיליון ניתנו לחברות הייטק ולכן איכותו במגמת ירידה ושימור ביצועיו הטובים מוטל בספק(2).

תוכן העניינים:
א.הגדרת הבעיה
ב. תיאור המצב הקיים
ג. השוואה עם מקומות נוספים/תוצאות
סיכום והצעות
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

יש ביקורת נוקבת על ניהולו ותפקודו של השירות הציבורי ובשל חוסר-יעילותו באספקת שירותים ובזבזנות שלא לצורך. יש כמובן דוגמאות חיות רבות שקשורות לביקורת, כאשר אחת מהן היא כאמור הביורוקרטיה המפרכת וחסרת האפקטיביות ברישוי והקמה מהירה של עסקים בישראל.

תגים:

שחיתות · מינהל ציבורי · השירות הציבורי · בירוקרטיה · הייטק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חוסר אפקטיביות במנהל הציבורי", סמינריון אודות "חוסר אפקטיביות במנהל הציבורי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.