היישום אינו מחובר לאינטרנט

מאפייניה של העבריינות המאורגנת

עבודה מס' 069658

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד באים לידי ביטוי מאפייניה של העבריינות המאורגנת בארץ ובעולם.

2,099 מילים ,12 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בחרתי לכתוב את העבודה בנושא: מאפייני העבריינות המאורגנת ולהתמקד בשאלת המחקר: כיצד באים לידי ביטוי מאפייניה של העבריינות המאורגנת בארץ ובעולם?
בפרק הראשון, בחרתי להתמקד בתאוריה סוציולוגית - תאוריית הקונפליקט. בחרתי להתעמק בקונפליקט שמתקיים בין העבריין לבין החברה שומרת החוק ובקונפליקט שמתקיים בתוך העבריינות המאורגנת, בין קבוצה אחת למשניה. בפרק השני, בחרתי להתמקד במודל העבריינות המאורגנת, כפי שבאה לידי ביטוי בארצות הברית. בחרתי את ארה"ב באה על רקע האינפורמציה הנרחבת שעולה, הן מכלי התקשורת והן בסרטים, לגבי העבריינות המאורגנת שם. בפרק השלישי, בחרתי להתמקד בהיבט הכלכלי של העבריינות המאורגנת, שעיקר עיסוקיה המפוקפקים כוללים: הימורים, זנות, סחר בנשים, וסמים. עם זאת, יש הטוענים, כי הרווח הכלכלי ולא האלימות הוא הכוח המניע את העבריינות המאורגנת, וכי עסקיה משתדרגים ומתאימים את עצמם לעידן הטכנולוגיה. בפרק הרביעי, בחרתי להתמקד בקשר שבין עבריינות מאורגנת לשלטון. בחרתי לבדוק, כיצד לאורך ההיסטוריה משטרים קמים ונופלים, ואילו העבריינות המאורגנת רק גדלה ומתרחבת. האם "העלמת העיניים" של הרשויות היא הגורם בעיקרי לכך. בפרק החמישי, בחרתי להתמקד בנושא: "האלימות על פי הפרמטר של המשפחה"; אמנם מדובר בנושא שהשלכתו על העבריינות המאורגנת כמעט ואינה ישירה, אולם ישנם רבים שטוענים שהשפעתו כמעט מכרעת בעיצובה.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאוריית הקונפליקט
מודל העבריינות המאורגנת בארה"ב
העבריינות המאורגנת בהיבט הכלכלי
הקשר שבין עבריינות מאורגנת לשלטון
ניתוח האלימות בפרמטר משפחתי
סיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

העבריינות היא תופעה קבוצתית, שהרי כמעט בכל מעשה של עבריינות שותפים עבריינים נוספים. בד בבד, דמותו של העבריין מתעצבת במידה רבה בהתאם לאופן ההזדהות שלו עם חבריו העבריינים ולאימוץ מערכת הנורמות והשקפת עולמם.

תגים:

פשע מאורגן · פשע בהקשר כלכלי · פשע לשלטון · מאפיה · סופרנוס

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מאפייניה של העבריינות המאורגנת", סמינריון אודות "מאפייניה של העבריינות המאורגנת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.